ה.ב. חדשנות פיתחה מערכות IT לבטיחות וזכתה במכרז נת"ע

נתיבי תחבורה עירוניים - האחראית על תכנון והקמת מערכת הסעת ההמונים של מטרופולין תל אביב - הכריזה בשבוע שעבר על הזוכה, מבית ה.ב. איכות ויזמות, במכרז לאפיון, יישום ואחזקה של מערכת ייעודית לניהול הבטיחות

HB innovation

נת"ע (נתיבי תחבורה עירוניים), האחראית על תכנון והקמת מערכת הסעת ההמונים של מטרופולין תל אביב, הכריזה בשבוע שעבר על זכייתה של ה.ב. חדשנות מבית ה.ב. איכות ויזמות במכרז לאפיון, יישום ואחזקה של מערכת ייעודית לניהול הבטיחות. המכרז הינו לתקופה של שלוש שנים, ומקיף את כלל עולמות התוכן של תחום הבטיחות: החל מניהול תכנית העבודה, ביצוע מבדקים וניהול תהליכי בטיחות.

ה.ב. חדשנות היא חברת היי-טק ישראלית, הפועלת לשיפור והאצת הביצועים הארגוניים בתחומי הבטיחות, איכות, איכות הסביבה, בשילוב עם תחומי האחזקה והתפעול בארגונים. החברה שמה לה ליעד לסייע לארגונים להטמיע שיפור ביצועים בשילוב חדשנות תהליכית וטכנולוגית, המתאפשרת באמצעות מערכת מובייל וממשק מנהל ייחודי אשר פותח בחברה.

גלעד בלום, מנכ"ל ה.ב. חדשנות. צילום: יח"צ

גלעד בלום, מנכ"ל ה.ב. חדשנות. צילום: יח"צ

לדברי גלעד בלום, מנכ"ל ה.ב. חדשנות, אנו רואים כיצד עולם הבטיחות משתנה מול עינינו. מתחום אשר אמון על אכיפה ועמידה בדרישות החוק, הפך תחום הבטיחות למוביל ארגוני בתחום שיפור הביצועים. מנהלי הבטיחות נדרשים היום יותר מתמיד, להציג ערך עסקי, להבנות ממשקי עבודה, לאתר נקודות שיפור בתהליכי הייצור, אחזקה והאיכות, ובכך, להוות גורם דומיננטי בישום מגמות מפתח בעולם התפעולי כגון מצוינות תפעולית ו-industry 4.0".

גלעד טוען ש-"מכאן גם באה הדרישה הגוברת לכלים ממוחשבים, התומכים במעבר מעולם ידני מבוסס תיעוד, למערכות דיגיטליות המאפשרות למנהל הבטיחות להיות מחובר בכל זמן ובכל מקום לפעילות הארגונית, להגיב במהירות ולהביא לידי ביטוי מקצועיות ומקצוענות בתחומו. בשנת 2020 מנהלי הבטיחות אינם יכולים עוד להשקיע זמן ברישום ידני ותיעוד ממצאים בקבצים ידניים (אקסלים או כל כלי אחר) נוספים. ככל מחלקה אחרת בארגון, גם הן נדרשים לסביבה טכנולוגית, המאפשרת להם לעקוב להתריע, להציף חריגים ולסנכרן את כלל הפעילות המאפשרת את רציפות ואיכות הבטיחות".

עוד אמר גלעד כי "מכרז נת"ע יאפשר את העצמת בעלי התפקידים בתחום הבטיחות על ידי בניית סביבת עבודה טכנולוגית המתחייבת מפרויקט בעל רמת מורכבות ואתגרים טכנולוגים ייחודיים. המערכת תשמש כ-300 בעלי תפקידים ובכל רגע נתון יתאפשר למנהלי החברה לראות את סטטוס הבטיחות והמיקוד הנדרש. הזכייה במכרז, הינה אבן דרך משמעותית בהכרה ביכולתיה של החברה כמובילה בתחומי פתרונות מייצרי ערך עבור תחום הבטיחות.
במכרז הבאנו לידי ביטוי, את ההיכרות העמוקה של החברה עם תחום הבטיחות מחברת האם ה.ב. בטיחות, אשר פועלת כמובילת שוק בתחום הבטיחות בשלושים השנים האחרונות, בשילוב עם בסיס טכנולוגי חדשני וייחודי, אותו פיתחה החברה, מיושמים כבר אפליקציות ופתרונות במגוון חברות ישראליות וגלובליות כגון: שטראוס, אורדן תעשיות, אבן קיסר, הגבעה, לוכסמבורג תעשיות, JLL ועוד". הוא סיכם ואמר: "החיבור בין נת"ע ל-HB innovation, מבטיח את הסינרגיה הנדרשת ליצירת יישום מוצלח המייצר ערך ארגוני".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים