וואן תשווק ותפיץ את מוצרי Software AG בישראל

במסגרת ההסכם וואן תשווק ותפיץ בישראל את פתרונות החברה, שתומכים במימוש תפישת Freedom as-a-Service

מימין לשמאל: מורנה הכטר, סמנכ"ל התפעול של Software AG באזור EMEA; אילה קדרון, מנהלת חטיבת פיתוח ומוצרים בוואן; וערן אלראי, מנכ"ל Software AG ישראל, במעמד חתימת ההסכם. צילום: משה מישאלוב

וואן חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם ענקית התוכנה Software AG, ספקית פתרונות לאינטגרציה עסקית (Hybrid Integration), טרנספורמציה דיגיטלית לייעול תהליכים עסקיים והאינטרנט של הדברים.

במסגרת ההסכם, שנחתם באחרונה ונכנס לתוקף בימים אלה, חטיבת הפיתוח והמוצרים של וואן, בראשות אילה קדרון, תשווק ותפיץ בשוק העסקי את מוצרי Software AG, הכוללים פתרונות אינטגרציה היברידית (Hybrid Integration) שמאפשרים לחבר את כל המערכות הארגוניות עם כל ההתקנים, כולל יישום אנליטיקה מתקדמת במחשוב קצה (Edge).

בעקבות המגמות של מעבר לענן ושילוב מערכות מסורתיות וצרכי IoT מתקדמים, נוצרו צרכים חדשים בקרב ארגוני אנטרפרייז, אשר מעוניינים לנצל הזדמנויות להחלפה או להוספת פלטפורמות אינטגרציה מתקדמות, לצד יוזמות בתחומי IoT ותעשייה 4.0. ארגונים רבים מעוניינים לממש תוכניות עסקיות דיגיטליות, ולשם כך מציעה Software AG ללקוחותיה Freedom as-a-Service בעזרת מכלול פתרונות בינלאומיים מובילים ומגובים על ידי אנליסטים.

הלוגו החדש של ONE

הלוגו החדש של ONE

ONE ו-Software AG מתמחות בסקטורים הפיננסיים, הממשלתיים, תחומי הבריאות והרשויות המוניציפליות – ויחדיו הן יציעו ללקוחות בישראל פתרונות ופלטפורמות תוכנה שיאפשרו לפתח ולבסס מובילות עסקית בסביבה תחרותית.

מורנה הכטר, סמנכ"ל התפעול של Software AG באזור EMEA: "אנו מחויבים להכשרת וואן כשותף חשוב ומוביל בישראל. שיתוף הפעולה בין החברות ייפרס על תחומי הפעילות השונים של Software AG בישראל, במטרה לסייע ללקוחותינו להאיץ את אסטרטגיית החדשנות שלהם".

קדרון, מנהלת חטיבת פיתוח ומוצרים בוואן, אמרה כי: "שילוב היכולות והניסיון העשיר של וואן בעולמות האינטגרציה ופיתוח המערכות, עם הפורטפוליו המגוון של Software AG, יעניק ללקוחות בישראל הזדמנות להאיץ מוצרים חדשניים בקדמת הטכנולוגיה ולהפיק ערך עסקי בעזרת מענה מהיר לדרישות השוק – הן ברמת השירותים שהארגון צריך לחשוף החוצה והן במהירות התגובה לדרישות השוק והצרכנים".

ערן אלראי, מנכ"ל Software AG ישראל: "הודות להסכם עם וואן נספק מענה ללקוחות מובילים בישראל על בסיס תפישת Freedom as a Service של Software AG, ונאפשר לכל ארגון לייצר ערך מוסף ותחרותי בשווקים בהם פועלים. הפתרונות הייחודיים שלנו מאפשרים להגדיר ולנהל את סביבת ה-IoT תוך שימוש בכלים לאינטגרציה עם סביבת ה-IT הקיימת, וכן למפות את התהליכים העסקיים ולבצע אופטימיזציה של העסקים הדיגיטליים העתידיים של הארגון".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אורי

    בהצלחה לשת״פ! לחברה מוצרים מעולים שהשוק הישראלי טרם גילה או מיצה אותם.

אירועים קרובים