מתחילה להיפרד מהלוויין: yes עוברת לשידורים על רשת האינטרט

החברה השיקה היום את +yes: שירות סטרימינג בשיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת אפל ●יאפשר גישה לכל התכנים של יס, ובנוסף גישה לשירותי התוכן של נטפליקס, אמזון, יוטיוב, ושירותי מוזיקה ומשחקים, ויהיה זמין בטלוויזיה, בסמארטפון או בטאבלט. ● העלות: כ-210 שקלים לחודש, כולל ממיר Apple TV החדש ומנוי לשנה לשירות +Apple TV ולחצי שנה לשירות Apple Music – ללא תשלום

yes השיקה היום את שירות +yes – שירות סטרימינג על גבי רשת האינטרנט, שפותח במשך יותר משנה ובשיתוף פעולה עם אפל. השירות יציע גם את שירות הסטרימינג החדש של אפל, +Apple TV, שיושק בעוד כמה ימים, ב-1 בנובמבר.

השירות החדש יכלול יכולות מתקדמות, דוגמת חוויית Binge (דילוג על פתיח ומעבר חכם בין פרקים), שירות Catch Up הכולל יותר מ-130 ערוצים, ניגון טריילרים, המלצות צפייה "אנושיות" ואפשרות מעקב אחר המלצות צפייה של סלבריטאים, "אוספים" שאצרו מומחי תוכן וממשק ש"לומד" את העדפות הצופה באמצעות אינטליגנציה מלאכותית ומציף את הערוצים והתכנים הרלוונטיים אליו באופן אוטומטי, אפשרות חיפוש תוכן לפי שחקנים ובמאים ועוד. אתר דירוג התוכן IMDb מובנה בשירות עצמו. בנוסף, השירות כולל ממשק נפרד לילדים בגיל הרך ולמתבגרים, שנבנה בשיתוף מומחים עולמיים בתחום, אזור ייחודי המציג מדי ערב את כל השידורים הישירים בספורט ומאפשר מעבר מהיר ביניהם.

השירות החדש יכלול את כל התכנים של יס, הכוללים כ-140 ערוצים וספריית VOD ובנוסף גישה לשירותי התוכן של נטפליקס, אמזון, יוטיוב, ושירותי מוזיקה ומשחקים, ויהיה זמין בטלוויזיה, בסמארטפון או בטאבלט.

החברה תספק לנרשמים לשירות את מכשיר ה-Apple TV וכן מנוי לשנה לשירות +Apple TV ולחצי שנה לשירות Apple Music – ללא תשלום.

בשבועות הקרובים תשיק yes גם אפליקציה לאנדרואיד TV. ההשקה תכלול סטרימר אנדרואיד שפותח בלעדית על ידי מומחי yes עם גישה לכל שירותי התוכן. כמו כן, הצפייה באפליקציה החדשה תתאפשר גם בכל הסטרימרים עם תמיכה באנדרואיד TV וגם בטלוויזיות תומכות אנדרואיד TV.

שירות +yes יוצע ללקוחות חדשים וללקוחות קיימים ללא תוספת תשלום במחיר של 199 ש"ח לחודש, ובתוספת 10 ש"ח עבור הסטרימר (ללקוחות בעלי ממיר yesUltra השדרוג לסטרימר ייעשה ללא תוספת תשלום).

רן גוראון, מנכ"ל yes, אמר, כי "עם השקת טכנולוגיית צפייה חדשה זו אנו מתחילים את המעבר משידורי הלוויין לשידורים על גבי רשת האינטרנט, כאשר במהלך השנים הקרובות נספק את שתי הטכנולוגיות זו לצד זו. מדובר בבשורה גדולה לצרכנים ובהחלטה משמעותית בחיי החברה, שתאפשר לנו להמשיך ולהעניק ללקוחותינו את חוויית הצפייה החכמה והמתקדמת ביותר. yes+ הינו חלק ממהלך רחב של תהליכי סינרגיה בין החברות yes, פלאפון ובזק בינלאומי, ועם השקתו אנו מספקים לצרכנים את קשת ההצעות הרחבה ביותר בשוק התקשורת לכל דפוסי השימוש השונים".

אילן סיגל, סמנכ"ל השיווק, ציין, כי "עם ההשקה לצרכן אנו נציע מגוון חבילות רחב, אשר מתאימות לכולם ומודל ייחודי של 'בית מעורב', הכולל שילוב של סטרימרים של yes+ וממירי לוויין, ובכך נאפשר צפייה במספר בלתי מוגבל של מסכים בבית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים