ג'נרל דיינמיקס זכתה בחוזה של משרד ההגנה האמריקני בהיקף 7.6 מיליארד דולר

לפי הדיווחים, אחת השותפות באספקת הפתרונות מבוססי אופיס 365 של מיקרוסופט בענן למשרד ההגנה היא דל טכנולוגיות

אמזון ממשיכה להילחם נגד הזכייה של מיקרוסופט במכרז הענן של הפנטגון

משרד ההגנה האמריקני ונציבות השירותים הפדרלית, ה-GSA (ר"ת General Services Administration), בחרו בג'נרל דיינמיקס כזוכה בחוזה ענק בשווי 7.6 מיליארד דולר.

קונצרן מערכות הביטחון האמריקני ג'נרל דיינמיקס יעבוד בשיתוף יחידות מיוחדות של CSRA – שנרכשה על ידיו לפני כשנה – והחברות דל טכנולוגיות וקבוצת מיניברן טכנולוגיות, למימוש חוזה DEOS (ר"ת Defense Enterprise Office Solutions) במתכונת פתוחה (Blanket Purchase Agreement) לאספקת פתרונות ארגוניים מבוססי אופיס 365 של מיקרוסופט, כמו גם שירותי דוא"ל, וכולם בענן. מהפנטגון נמסר כי הוא מעריך את שווי חוזה ה-DEOS הממוקד בענן בכ-7.6 מיליארד דולר במשך 10 שנים. פרק זמן זה כולל תקופת בסיס של חמש שנים, יחד עם זוג אופציות לשנתיים ואופציה לשנה.

DEOS הוא החוזה השני שנועד לספק שירותי ענן מסחריים למשרד ההגנה, יחד עם החוזה המשותף למשרד ולתשתיות ההגנה הארגונית (JEDI), שטרם הוכרע מי תזכה בו – מיקרוסופט, או AWS שהן האחרונות שנותרו במרוץ, כשהספקולציות לאורך כל הדרך הן שהחוזה נתפר במיוחד בעבור אמזון. עניין שמעורר תרעומת ואף כרוך בתביעות משפטיות ושלל דחיות.

"DEOS הוא דוגמה נהדרת לענן תואם-מטרה (fit-for-purpose) התומך באסטרטגיית ריבוי העננים שלנו", אמר דנה דייסי, מנמ"ר משרד ההגנה, והוסיף כי "DEOS ייעל את השימוש שלנו בדוא"ל בענן ובכלי שיתוף פעולה, תוך שיפור אבטחת הרשת ושיתוף המידע על בסיס צרכים סטנדרטיים והצעות שוק".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים