ענן, אפליקציות מולטימדיה והרבה שותפים – בכנס השנתי של אוויה

המדור לוקח אתכם הפעם לבנגקוק, שם היה הנמר בין 300 המשתתפים המובחרים, שהגיעו לכנס השותפים של אוויה לאזור אסיה-פסיפיק ושמעו על החידושים האחרונים בתחומים הבולטים הללו

07/03/2019 09:24
הכנס של אוויה נערך בבנגקוק, המפורסמת בנהר החוצה אותה ובגשרים החוצים אותו, ומשלבת מגדלים מערביים עם חושות עלובות - לעתים באותו הרחוב. צילום: פלי הנמר

אוויה ערכה באחרונה בבנגקוק את כנס השותפים השנתי שלה לאזור אסיה-פסיפיק, ובו חשפה אסטרטגיות חדשות למכירות ושיווק. 300 משתתפים הגיעו כדי לשמוע מידע עדכני על חידושים בתחומי הענן ואפליקציות המולטימדיה – הן בצד המשתמש והן בצד הלקוח, וכן על הזדמנויות נוספות לצמיחה בעזרת פתרונות אוויה.

מהסניף המקומי של אוויה, בניהולו של רפי שקולניק, יצאה משלחת שכללה בכירים בו ונציגי שותפותיה של החברה בישראל, כמו י.א. מיטווך, ITNAV, בזק בינלאומי וטלדור.

אתם מוזמנים להתרשם מכמה תמונות נבחרות מהאירוע המסקרן.


מבחר מהישגיי אוויה ב-2018: גידול של מעל ל-80% בהכנסות ממכירות תוכנה ושירותים ושל יותר מ-300% במושבי מוקדנים בענן, ומעל 7,000 לקוחות חדשים בעולם. התחומים החדשים שבהם אוויה מתמקדת הם בינה מלאכותית, אינטרנט של הדברים, אנליטיקה, בלוקצ'יין ואומני צ'אנל. צילום: פלי הנמר.

החברה הישראלית הבינלאומית ורינט פרסה את חסותה הראשית בכנס. צילום: פלי הנמר.

ורינט אף הייתה בין המציגים שמשכו עניין רב בכנס. החברה הציגה פתרונות מקוונים לניתוח של שיחות במוקדי שירות. צילום: פלי הנמר.

אוויה הציגה בכנס סדרת מכשירים חדשים, שכוללים טלפונים שולחניים עם קישוריות Wi-Fi ושירותים חדשים למשתמשי הקצה שמכסים תוכנה, קונפיגורציה, שליטה ביישומים, ניהול מלאי ופיקוח מרוחק. מוצר הדגל של הסדרה פותח במרכז הפיתוח של אוויה בישראל. השילוב בין הטלפונים השולחניים והטלפונים לשיחות ועידה מבוססי SIP בסטנדרט פתוח של אוויה לבין פלטפורמת BroadSoft Business הוא צעד ראשון משמעותי בהתרחבות לשוק חדש. הטלפונים הללו הם נקודות קצה פשוטות, חזקות ובמחיר סביר, שמתאימות למגוון רחב של פלטפורמות קוד פתוח. סדרת המוצרים של אוויה כוללת שלושה דגמים: טלפון לשיחת ועידה, טלפון שולחני והמכשיר העתידי מבוסס האנדרואיד Avaya Vantage, שעליו הודיעה החברה לפני כשנה וחצי וכאמור, פותח במרכז הפיתוח בישראל. צילום: פלי הנמר.

מימין: אלי בן סימון, מנהל המכירות של ITNavPro; בוריס קוטלרסקי, פריסייל ב-י.א. מיטווך-NCR; פאדי מובראק, סגן נשיא באוויה; אייל נח, מנהל המכירות של אוויה ישראל; עמי פרג', מנהל תחום Collaboration בבזק בינלאומי; ענבר שני, פריסייל בטלדור; ושי עטיה, מנהל המכירות של י.א. מיטווך-NCR. צילום: פלי הנמר.

מימין: בוריס קוטלרסקי, י.א. מיטווך-NCR; ענבר שני, טלדור תקשורת; אלי בן סימון ,ITNavPro; עמי פרג', בזק בינלאומי; אייל נוח, אוויה; ושי עטיה, י.א. מיטווך-NCR. צילום: פלי הנמר.

הכותב היה אורח החברה בכנס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים