Be2See תייצג בישראל את מוצרי HCL בתחום השיווק הרב-ערוצי

Be2See: "ההסכם מבטיח ללקוחות שלנו בפרט, ולמשתמשי UNICA בכלל, שירות מקצועי ארוך שנים ותמיכה מלאה ורציפה לכלל רכיבי הפתרון השיווקי - בענן או בחצר הלקו "

Be2See

Be2See חתמה על הסכם שיתוף פעולה במסגרתו תייצג בישראל את HCL, בתחומי השיווק הרב-ערוצי וניהול קמפיינים.

HCL הינה ענקית תוכנה הודית-גלובלית, בעלת סל פתרונות רחב בעולמות הדיגיטל, האנליטיקה, והבינה העסקית. היא שותפה רבת שנים של יבמ בפיתוח המוצר UNICA. מדובר בפתרון ברישוי מסורתי המספק מענה לתחום השיווק הרב-ערוצי, ואשר נמצא בשימוש באלפי ארגונים בעולם.

בדצמבר 2018 יבמ הודיעה על מכירת חלק נכבד מתחום התוכנה שלה ל-HCL Technologies, בעסקה בשווי 1.8 מיליארד דולרים. הענק הכחול העביר לענקית התוכנה ההודית שבעה מוצרים, ביניהם פלטפורמת האבטחה לאפליקציות, AppScan, כמו גם את משפחת יישומי הדוא"ל והצ'אט המיועדים לעסקים, Notes and Domino. העסקה מייצגת הזדמנות של 50 מיליארד דולר, לפי שתי החברות. יבמ ו-HCL מנהלות ביניהן מערכת יחסים ארוכת שנים שכללה שותפות קניין רוחני בחמישה ממוצרים אלה. במסגרת העסקה האמורה, HCL רכשה את הבעלות על מוצר UNICA מיבמ.

Be2See, המתמחה ביישום פתרונות לשיווק רב-ערוצי, לרבות ניהול קמפיינים ומיכון השיווק, משווקת בישראל כמה פתרונות טכנולוגים, ביניהם IBM Watson Marketing Automation, הפתרון Campaign Management, פתרון Digital Customer Experience Analytics ועוד.

התמחות ביישום פתרונות אינטגרטיבים לשיווק רב-ערוצי

Be2See פיתחה התמחות ביישום פתרונות אינטגרטיבים לשיווק רב-ערוצי, במודל היברידי, המשלב רכיבי UNICA – באתר הלקוח, ומרכיבים בענן, ממבוססי ווטסון של יבמ. בדרך זו, מאמינים ב- Be2See, ניתן מענה מיטבי לארגוני המנהלים מאגרי מידע.

מ- Be2See נמסר כי "ההסכם החדש עם HCL מבטיח ללקוחות שלנו בפרט, ולמשתמשי UNICA בכלל, שירות מקצועי ארוך שנים ותמיכה מלאה ורציפה לכלל רכיבי הפתרון השיווקי – בענן או בחצר הלקוח, אם מבית יבמ – או HCL".

באוקטובר 2018 אמת מחשוב רכשה כמחצית מ-Be2See, העוסקת בשיווק מבוסס נתונים לארגונים גדולים, תמורת מיליוני שקלים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים