אמת מחשוב רוכשת כמחצית מ-Be2See במיליוני שקלים

הנרכשת הוקמה ב-2012 ופועלת בתחום השיווק מבוסס הנתונים לארגונים גדולים ● Be2See תישאר יחידה עצמאית בתוך אמת מחשוב, וליז ודותן בורנשטיין, מנהליה הנוכחיים, ימשיכו בתפקידם

מימין: ליז ודותן בורנשטיין, מייסדי Be2See. צילום: יח"צ

אמת מחשוב רכשה כמחצית מ-Be2See, חברה שעוסקת בשיווק מבוסס נתונים לארגונים גדולים, תמורת מיליוני שקלים.

Be2See הוקמה ב-2012, ומתמחה במכירת והטמעת פתרונות בעולמות הנתונים, האנליטיקה והמיכון של עולם השיווק. יש לה שותפות עם יבמ והיא מטמיעה את פתרונות הענק הכחול לעולמות השיווק: Watson marketing ,Customer experience analytics ,Digital analytics ועוד.

הנרכשת מספקת פתרונות תוכנה ושירותים מקצועיים לארגונים גדולים במשק, במגזרים שונים, שנשענים על נתונים ואנליטיקה בפעילות השיווקית שלהם, אל מול לקוחותיהם במגוון תעשיות וחברות, בהם פיננסים, תקשורת, מועדוני לקוחות, אינטרנט ועוד.

אנשי Be2See מלווים את הארגון בתהליכי הטמעת יכולות של שיווק מותאם אישית רב ערוצי ובזמן אמת. הם מציעים פתרונות וכלים אנליטיים, לטובת מקסום הערך העסקי של תהליכי השיווק והקשר בין הארגון ללקוח. פתרונות אלה כוללים כלים לתכנון, עיצוב וניהול מסעות לקוח בעולמות השיווק, השירות, המכירות, התפעול והדיגיטל. בין לקוחות החברה ניתן למנות שתי חברות סלולר: וודאפון איטליה ופלאפון.

מייסדי החברה, ליז ודותן בורנשטיין – המשמש כמנכ"ל, ימשיכו לנהל את Be2See כמותג עצמאי, ויפעלו בשיתוף פעולה עם אמת מחשוב לטובת הרחבת פעילות החברה בארץ ובחו"ל, כמו גם הגדלה של היצע הפתרונות והשירותים שלה.

יואב ויינברג, מנכ"ל אמת מחשוב. צילום: יח"צ

יואב ויינברג, מנכ"ל אמת מחשוב. צילום: יח"צ

יואב וינברג, מנכ"ל אמת מחשוב, אמר כי "אנחנו מאמינים בתחום האנליטיקה והשיווק מבוסס הנתונים, ובוטחים ביטחון רב בצוות וביכולות של Be2See. כחברה איתנה בעולם המחשוב הארגוני, נעמיד לרשות Be2See משאבים ואמצעים שיאפשרו לה להתחזק עוד יותר ולהתפתח באופן משמעותי".

לדברי דותן בורנשטיין, מנכ"ל Be2see, "אנחנו רואים בשותפות עם אמת מחשוב הזדמנות שתספק לנו יכולות משמעותיות להמשך הצמיחה והתפתחות החברה. השותפות תאפשר לנו להשקיע בהרחבת מגוון הפתרונות שהחברה תציע".

זו אינה הרכישה הראשונה של אמת מחשוב השנה. בחודש מאי היא ערכה את הרכישה הראשונה שלה בחו"ל כשקנתה את ECA Services הבריטית. היקף העסקה לא נמסר לפרסום, אולם לאנשים ומחשבים נודע כי הוא עומד על מיליוני שקלים. ECA Services הוקמה ב-2003, פעילה בבריטניה בתחום מערכות המחשוב בשווקי ה-IT וה-OEM, ומונה עשרות עובדים. היא מפתחת ומשווקת פתרונות מחשוב תעשייתי ומספקת שירותי אינטגרציה, תפעול ולוגיסטיקה עבור חברות בולטות בבריטניה בתחומי התקשורת, הטכנולוגיה, הבריאות, הייצור התעשייתי ועוד. כמו כן, היא שותפה עסקית ונציגה של כמה ספקיות IT, ביניהן Dell-EMC OEM.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים