אקזיט בתלת ממד: מנטיס הישראלית קונה חברה אמריקנית במיליוני דולרים

החברה רכשה את הסטארט-אפ אלסס, שמתמחה בצילום וחישה בתלת ממד בטכנולוגיית "אור מובנה" ● הרכישה נועדה על מנת להעמיק את החדירה של מנטיס לשוק האמריקני

גור אריה ביתן, מייסד ומנכ"ל מנטיס ויז'ן. צילום: יח"צ

החברה הישראלית מנטיס ויז'ן, שמפתחת טכנולוגיות מתקדמות לצילום וחישה בתלת ממד, הודיעה היום (ג') כי רכשה את הסטארט-אפ האמריקני אלסס, שמתמחה בצילום וחישה בתלת ממד בטכנולוגיית "אור מובנה". סכום הרכישה לא נמסר לפרסום, אולם ההערכות הן כי מדובר בכמה מיליונים בודדים של דולרים.

במנטיס אומרים שטכנולוגיית החישה של אלסס תסייע להם בעולם הטכנולוגיה שמאפשרת חישת עומק של אובייקטים, וכן תאפשר לחברה לפתח יישומים חדשים בעולם החישה בתלת ממד. עוד הם מציינים שהרכישה תסייע לחברה לחדור לשוק האמריקני. עובדי אלסס ישתלבו במערך כח האדם של מנטיס בארצות הברית והמטה שלה יהפוך למרכז המו"פ של החברה בארצות הברית, בנוסף למטה הראשי בישראל ולמשרדיה בסין ובסלובקיה.

טכנולוגיות הצילום והחישה בתלת ממד שמפתחת מנטיס נועדו למגוון שימושים – החל במצלמות לסמארטפונים, עבור באולפני תלת ממד מקצועיים ועד לסורקי 3D ליישומים תעשייתיים. המוטיבציה שלה ברכישת אלסס טמונה בטכנולוגיה שפיתחה בתחום הצילום והחישה בתלת ממד בטכנולוגיית "אור מובנה". רק לפני מספר שבועות הודיעה מנטיס על שיתוף פעולה עם שיאומי הסינית והטמעת מצלמת תלת הממד שפיתחה בסמארטפון הדגל שלה, ה-Mi8.

לדברי גור אריה ביתן, מייסד ומנכ"ל מנטיס ויז'ן, "רכישת אלסס מסמנת את המשך התרחבותנו בעולם, מאיצה את אסטרטגיית החדירה שלנו לשוק ואת הפורטפוליו הטכנולוגי שלנו, ומסייעת לנו לאתר ולרתום אלינו טאלנטים חדשים. תחום התמחותה של אלסס – בניית רכיבי תלת ממד – יסייע למנטיס להציע פתרונות חישת עומק של עצמים".

רוב כריסטנסן, מנכ"ל אלסס, אמר כי "הידע המשותף של שתי החברות בחומרה ובאופטיקה, לצד המומחיות של מנטיס ביישומים ובאלגוריתמים, תאפשר פיתוח מוצרי חישת עומק ברמה גבוהה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים