פורסייט גייסה 35 מיליון שקלים

מפתחת המערכות המתקדמות למניעת תאונות דרכים גייסה את הסכום ממשקיעים מוסדיים מקומיים, ביניהם מיטב דש ופסגות

חיים סיבוני, מנכ"ל ומייסד פורסייט . צילום: יח"צ

פורסייט, המתמחה בתחום מערכות ראייה ממוחשבות לרכב, הודיעה באחרונה כי חתמה על הסכמים עם משקיעים ישראלים מוסדיים להשקעה בחברה באמצעות הצעות פרטיות. בין המשקיעים נמנים בתי ההשקעות מיטב דש ופסגות. סך הכל גייסה החברה 35 מיליון שקלים.

לאחר השלמת ההצעות הפרטיות, תחזיק קבוצת מיטב דש במצטבר בכ-5.45% מההון המונפק של פורסייט ופסגות בית השקעות יחזיק בכ-1.85% מההון המונפק של החברה. בהתאם לתנאי ההשקעה, מיטב דש תשקיע כ-14.75 מיליון שקלים ופסגות בית השקעות יקצה כחמישה  מיליון שקלים. משקיעים נוספים יתנו את יתרת הסכום, כ-5 מיליון שקלים. פורסייט תקצה למשקיעים במצטבר ובכפוף לעמידה בתנאי סגירה מקובלים, 21,963,411 מניות רגילות במחיר 2.05 שקלים למניה. בנוסף, תקצה החברה כתבי אופציה לרכישת 21,963,411 מניות רגילות, במחיר מימוש של 0.80 דולר למניה הניתנות למימוש במהלך 24 חודשים.

מידע מהיר ובזמן אמת על סביבת הרכב בעת הנסיעה

פורסייט אוטונומס הולדינגס, שנוסדה בשנת 2015 על ידי חיים סיבוני, הינה חברה טכנולוגית בתחום התכנון, הפיתוח והמסחור של מערכות ראייה ממוחשבות העושות שימוש בשתיים או ארבע מצלמות ופתרונות V2X המבוססים על תקשורת סלולרית לתעשיית הרכב. מערכות הראייה הממוחשבת של החברה מבוססות על ניתוח וידאו בתלת מימד, אלגוריתמים מתקדמים לעיבוד תמונה והיתוך חיישנים.

החברה, באמצעות פורסייט אוטומוטיב, החברה הבת שבבעלותה המלאה, מפתחת מערכות מתקדמות למניעת תאונות דרכים אשר נועדו לספק מידע מהיר ובזמן אמת על סביבת הרכב בעת הנסיעה. המערכות נועדו לשפר את בטיחות הנהיגה על ידי גילוי מדוייק ומהימן של סכנות תוך שיעור מזערי של התרעות שווא. מערכות החברה פונות לשוק מערכות סיוע לנהג (ADAS) ולשווקי הרכבים החצי-אוטונומיים והאוטונומיים. החברה צופה כי מערכותיה יחוללו מהפכה בתחום בטיחות הרכב הודות לרמה הטכנולוגית הגבוהה שהן מציעות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים