מנכ"ל סאפ: "עקפנו את המתחרים עם ההכרזה של SAP C/4HANA"

ביל מקדרמוט אמר את הדברים במליאת הפתיחה של כנס SAPPHIRE Now המתקיים באורלנדו, לאחר שחברת סאפ הכריזה על הטכנולוגיה החדשה ● לדבריו, מדובר בפיתוח הדור הרביעי של ה-CRM, המותאם לשינויים בדרך שבה הארגונים מתקשרים עם לקוחות

ביל מק'דרמוט, מנכ"ל סאפ. צילום: אבי בליזובסקי

"אם המתחרים רוצים, הם יכולים להצטרף לרשת ה-CRM שלנו, אנחנו עקפנו אותם כעת עם ההכרזה של  SAP C/4HANA", כך אמר אתמול מנכ"ל סאפ (SAP), ביל מקדרמוט, במליאת הפתיחה של כנס SAPPHIRE Now, המתקיים בימים אלה באורלנדו שבפלורידה. הוא התייחס בדבריו, מן הסתם, בעיקר ליריבות אורקל (Oracle) וסיילספורס (Salesforce).

לדבריו, המערכת החדשה התאפשרה בעקבות רכישת החברות Hybris, Gigya  ו-CallidusCloud,

המובילות בתחום ה-CRM. מקדרמוט הרחיב ואמר כי החברה שלו "הכניסה שיבוש לשוק ה-CRM, שנועד לסייע לארגונים עסקיים לשרת ולשמר לקוחות" וציין כי היא "גם הכריזה על SAP HANA Data Management Suite, המסייעת בהפיכת נתונים מבוזרים לבעלי ערך עסקי".

"סאפ הייתה האחרונה לקבל את הסטטוס קוו של ה-CRM והיא כעת הראשונה לשנות אותו", הוסיף מקדרמוט. "מערכות ה-CRM המסורתיות התמקדו במכירות. SAP C/4HANA מתמקדת בלקוח. כאשר אתה מחבר את כל יישומי סאפ יחדיו בחבילת ענן חכמה, שרשרת ההיצע משפיעה על התנהגות שרשרת הביקוש".

מקדרמוט ציין כי C/4HANA משולבת בכל שאר הרכיבים של הגרמנית בהובלתו, ובראשם S/4HANA. הוא אמר שהפתרון החדש משלב בין יכולות לימוד מכונה מ-Leonardo – טכנולוגיות חכמות שהחברה הציגה בשנה שעברה – וחבילת ניהול הנתונים החדשה, המאפשרת לחברות להגביר את השקיפות והבקרה על נתונים מבוזרים.

אסטרטגיה להרצת ארגון חכם

האסטרטגיה הכוללת של ספקית התוכנה הארגונית הגדולה בעולם כעת מתמקדת בסיוע לעסקים להריץ ארגון חכם, בגישה מאוזנת של אוטומציה באזור העבודה.

החברה הכריזה בנוסף גם על רכישת החברה השווייצרית Coresystems FSM AG, העוסקת בחוויית המשתמש בשטח, בפרט בתעשיות כגון ייצור, אנרגיה, הייטק ותקשורת. הפלטפורמה של Coresystems מספקת תכנון משימות בזמן אמת, תוך שימוש בבינה מלאכותית ובחכמת ההמונים.

הכרזה זו מגיעה על רקע כניסתן לתוקף של תקנות הרגולציה להגנת הנתונים (GDPR) ב-25 במאי. השינויים הרגולטוריים גרמו לעסקים לבחון את השקעות ה-CRM שלהם.

מקדרמוט אמר בנוסף כי: "מיליוני אנשים משתתפים השנה בכנס, בין אם באופן אישי ובין אם באורח מקוון. זהו באופן רשמי אירוע SAPPHIRE הגדול ביותר בכל הזמנים. יש מתאם ברור בין גודל הבעיות שאנחנו פותרים לבין הרלוונטיות שלנו כמובילי שוק. ההוכחה הטובה ביותר היא הצלחת הלקוחות שלנו, שמחליטים להשתמש ב-סאפ. התחלנו עם SAP S/4 HANA ושילבנו לתוכה את יכולות CRM והן פתרונות מסחריים של חברת היבריס (Hybris), שמאפשרים לנו לקבל תמונה של הלקוח מקצה לקצה, ובכנות, מרבית החברות אינן מסוגלות להוציא תובנות על צרכי הלקוחות, וכיצד הן צריכות לשפר את חוויית המשתמש בדרך המיטבית. לפיכך אנו משלבים יכולות אלה, ועברנו ממבט של 360 מעלות על אוטומציה של המכירות, שבו מתמקדות כמה חברות, למבט 360 מעלות על הלקוח האמיתי, ומה נדרש כדי לספק לו את חווית המשתמש העתידיות".

"מערכת SAP C/4 HANA, שעליה אנו מכריזים כאן באורלנדו, היא בעלת שורשים במסורת שלנו של שילוב מקצה לקצה של תהליכים, אך היא גם מספקת מענה למהפכה בקשר שבין הארגון ללקוחותיו, כאשר הלקוחות משתנים כל הזמן. צריך להפוך את הקשר לאישי ועמוק, למרות שאנו עוברים לדור הרביע של ה-CRM, שהיא חזית חדשה".

עוד הוסיף מקדרמוט כי: "הבינה המלאכותית הולכת לשנות את הדרך שבה העבודה מתבצעת. אנו חייבים לשלב בינה מלאכותית בתהליכים העסקיים עצמם. אחרי הכל כולנו יודעים שסאפ היא חברה של תהליכים עסקיים. צריך לתכנן מגה תהליכים מקצה לקצה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים