רד-האט רכשה חברה בתחום הקונטיינרים ברבע מיליארד דולר

החברה הנרכשת, CoreOS, מאפשרת אימוץ יישומי קונטיינר סקלאביליים ובעלי שרידות, בהתבסס על קוברנטיס ● פול קורמייר, נשיא מוצרים וטכנולוגיות ברד-האט: "קוברנטיס, קונטיינרים ולינוקס הם לב הדור הבא של הטכנולוגיה"

פול קורמייר, נשיא מוצרים וטכנולוגיות ברד-האט. צילום: רן מירון

רד-האט (RedHat) הודיעה אמש (ד') כי רכשה את CoreOS – חברה שעוסקת בתחומי הקוברנטיס והקונטיינרים – תמורת 250 מיליון דולר. ברכישה מבקשת רד-האט להתרחב בתחומים אלה ולאפשר ללקוחות לבנות כל יישום ולפרוס אותו בכל סביבה עם הגמישות של הקוד הפתוח.

CoreOS הוקמה ב-2013 במטרה לבנות ולספק תשתית לארגונים מכל הגדלים, שמשקפת את התשתית של חברות תוכנה בהיקפים גדולים, מעדכנת ומתקנת שרתים באופן אוטומטי, ומסייעת להם לפתור נקודות כואבות כמו השבתות, אבטחה ושרידות. היא פועלת בתחום הלינוקס (Linux) והפתרון שלה מאפשר אימוץ יישומי קונטיינר סקלאביליים ובעלי שרידות.

בהתבסס על היכולות של CoreOS ועל הפתרונות הקיימים שלה עצמה, מתכוונת רד-האט להאיץ את פיתוח פלטפורמת הענן ההיברידית שלה עבור עומסי עבודה של יישומים מודרניים. בחברה מציינים כי עם המעבר של יישומים לסביבות היברידיות ומרובות עננים, יותר ויותר ארגונים משתמשים בקונטיינרים כדי לבנות, לפרוס ולהעביר ביתר קלות יישומים אליהם. מהם וברחבי העננים.

IDC ציינה בדו"ח שלה, שפורסם בחודש יוני, כי "התקדמויות מהותיות באימוץ ענן, בפישוטו ובניידותו נמצאות בתהליך. הדרישה לענן ממשיכה לגדול וארגונים צופים שארכיטקטורת ענן תשלוט בהוצאה הכספית שלהם בשנים הבאות. עם התחכום הגדל של קונטיינרים, לקוחות מחפשים עבור פלטפורמת היישומים שלהם ספקים שיסייעו להם להשתמש בקונטיינרים להעברת והרחבת יישומי ייצור קיימים, כדי שיהיו שימושיים בענן ציבורי או פרטי".

פול קורמייר, נשיא מוצרים וטכנולוגיות ברד-האט, אמר כי "העידן הבא של טכנולוגיה מקודם על ידי יישומים מבוססי קונטיינר, שמקיפים סביבות ענן היברידי וריבוי עננים – כולל פלטפורמות פיזיות, וירטואליות, ענן פרטי וענן ציבורי. קוברנטיס, קונטיינרים ולינוקס הם הלב של טרנספורמציה זו, וכמו רד-האט, CoreOS פעילה הן בקהילות Upsteam של קוד פתוח, שמזינות את החידושים האלה, והן ברמה הארגונית – במאמציה להביא אליהם את תחום הקוברנטיס. רכישתה מחזקת את רד-האט בתחומי הענן ההיברידי והיישומים המודרניים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים