סופי וסגור: גוגל תרכוש חלק מ-HTC עבור 1.1 מיליארד דולר

מדובר בחלק של HTC, כולל האנשים, שהיה אחראי לייצור מכשירי ה-Pixel של גוגל ● הענקית תשתמש בצוות החדש כדי להקים אתר הנדסי בטאיפיי, בירת טאיוואן, כשלפי החברה זה יהיה האתר הגדול ביותר שלה במזרח אסיה

מחברה שפעלה ממוסך לתאגיד ענק. גוגל. צילום: BigStock

עכשיו זה סופי. עסקת גוגל (Google) ו-HTC נרשמה בספרים. שתי החברות הודיעו אתמול על השלמת המשא ומתן, והפרטים זהים פחות או יותר להכרזה הראשונית.

גוגל תשלם ל-HTC סכום של 1.1 מיליארד דולר כדי לרכוש חלק מהחברה. מדובר בחלק של HTC, כולל האנשים, שהיה אחראי לייצור מכשירי ה-Pixel של גוגל.

גוגל תשתמש בצוות החדש שהצטרף לשורותיה כדי להקים אתר הנדסי בטאיפיי, בירת טאיוואן, כשלפי החברה זה יהיה האתר הגדול ביותר שלה במזרח אסיה.

במסגרת העסקה תקבל גוגל גישה לא בלעדית לפטנטים שמוגדרים כקניין רוחני של HTC, אך HTC מצידה לא מתכוונת לצאת מהתמונה לחלוטין. החברה הודיעה שהיא תמשיך לייצר טלפונים, ותמשיך לדחוף את מותג ה-Vive המוערך שלה בשוק המציאות הווירטואלית.

"היום אנחנו מתחילים בחיבור לאנשי הצוות בחדשים שלנו כשמה שמנחה אותנו זו המשימה ליצור חוויות רדיקליות שיסייעו לאנשים מסביב לעולם תוך שילוב הטוב ביותר שיש לחומרה, תוכנה והבינה המלאכותית של גוגל להציע", כתב בבלוג הרשמי של גוגל ריק אוסטרלו, סגן נשיא בכיר לחומרה בגוגל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים