פרטנר תיאלץ לחשוף נתונים פנימיים על חבילות חו"ל שהיא משווקת

החלטתה של השופטת אסתר חיות מבית המשפט העליון, ניתנה בעקבות ערעור שהגיש לקוח החברה, רמי קליאוט, על זו שניתנה קודם לכן במחוזי

פרטנר

החלטה של השופטת אסתר חיות מבית המשפט העליון מחייבת את פרטנר לחשוף נתונים פנימיים על חבילות חו"ל שהיא מציעה ללקוחותיה.

ההחלטה ניתנה בעקבות ערעור שהגיש לקוח החברה, רמי קליאוט, על החלטה שניתנה בבית המשפט המחוזי, שלפיה פרטנר לא תיאלץ לחשוף מסמכים ללקוח שהגיש בקשה לתביעה ייצוגית נגד החברה. כעת, כאמור, בית המשפט העליון הפך את ההחלטה.

קליאוט הגיש בקשה לתביעה ייצוגית בתחילת 2016, בטענה כי פרטנר מספקת ללקוחותיה חבילות תקשורת לחו"ל שאינן תואמות את צורכיהם, ובאופן שמקשה עליהם לנצל את החבילות במלואן. הוא טען בתביעתו, כי פרנטר כופה על לקוחותיה חוזה שיש בו תנאי מקפח, המגביל את תקופת השימוש בחבילה שהלקוח רוכש, וגם אם לא מיצה את כל החבילה ונותרה לו יתרה לא מנוצלת, שהוא לכאורה שילם עליה במלואה, לפי תעריף שהחברה גובה על יחידות התקשורת הכלולות בה.

כתוצאה מכך נוצר מצב שבו לקוח שנוסע שוב לחו"ל לאחר תום התקופה המגבילה, צריך לקנות חבילה חדשה כי אינו יכול להשתמש ביתרה שנותרה לו מהחבילה הקודמת.

בדיון בבית המשפט המחוזי ביקש התובע מפרטנר גילוי מסמכים בנוגע ללקוחותיה שרכשו חבילות חו"ל ומידת הניצול שלהן על ידי הלקוחות. הבקשה נדחתה, כאמור, בבית המשפט המחוזי, וכעת הפך אותה בית המשפט העליון, וציין בהחלטה, כי "אם יוכח כי חבילות התקשורת המשווקות על ידי פרטנר מאפשרות לה בשל המגבלות הקבועות בהן לגבות באופן שיטתי כספים שלא ניתנת תמורה בעדם, עשוי בית המשפט להגיע למסקנה כי מדובר בתניות מקפחות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים