מחממת מנועים: yes בדרך לטלוויזיה אינטרנטית

בהודעת החברה רב הנסתר על הגלוי ● מעבר לכך שהשירות יחל לפעול רק במהלך הרבעון הרביעי של השנה, לא ברור לחלוטין מה התכנים אשר יעלו בשירות ומה בכלל תהיה העלות

STINGTV. שירות הטלוויזיה האינטרנטית של yes. צילום: יח"צ

בינתיים רק הכרזה: yes השיקה היום (א') את האתר הרשמי של מותג הטלוויזיה האינטרנטית המוזל שלה, STINGTV, שמיועד להרשמה מוקדמת לשירות.

לדברי החברה, השירות יחל לפעול רק במהלך הרבעון הרביעי של השנה.

בהודעת החברה רב הנסתר על הגלוי. החברה מציינת באשר לתכנים, כי השירות "יכלול הפקות מקור ישראליות מובילות, ובנוסף עולם ילדים רחב, תכנים דוקומנטריים, סדרות רכש, הסכמים עם אולפנים בינלאומיים כגון HBO ועוד".

בנושא המחירים החברה לא ציינה דבר. עוד ציינה החברה, כי "כל תהליך ההתחברות וההתנתקות נעשה באופן עצמאי ודיגיטלי דרך האתר".

השירות המוזל של yes יתחרה בשוק צפוף למדי של טלוויזיה אינטרנטית, שסלקום התחילה איתו ב-2014, ואחר כך הצטרפו אליה גם שירות Next המוזל של HOT, שירות SMART של טריפל סי, ובאחרונה גם Partner tv שיחל לפעול בסוף החודש.

כל השירותים שהושקו מציגים תחרות משמעותית במחירים לעומת שירותי HOT ו-yes המסורתיים, ונראה שגם השירות של yes יהיה ברמת מחיר דומה.

רון אילון, מנכ"ל yes, אמר, כי "אנו שמחים להציג היום בראשונה את STINGTV ולפתוח את ההרשמה המוקדמת למוצר הטלוויזיה שיהיה המוביל בקטגוריית מיזמי הטלוויזיה האינטרנטיים ויכלול תוכן מוביל רחב היקף, ישראלי ובינלאומי מבתי ההפקה והאולפנים הגדולים בארץ ובעולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים