יעל הקימה עבור נט"ל אתר מידע למתמודדים עם פוסט טראומה

הפורטל מספק מענה לאזרחים וללוחמים משוחררים שמתמודדים עם פוסט טראומה כתוצאה מאירועי טרור ומלחמה ● בנוסף, הוא מאפשר מתן תרומות, מידע על האמצעים ליצירת קשר עם העמותה, צ'ט חי ומידע מקצועי למטפלים בתחום הטראומה

אתר לנפגעי פוסט טראומה. צילום אילוסטרציה: HD Premium Shots, BigStock

קבוצת יעל הקימה עבור עמותת נט"ל פורטל מידע ותמיכה לטיפול בנפגעי טרור ומלחמה ובבני משפחותיהם בכל הקשור להיבטים הנפשיים. האתר עלה לאוויר השבוע, לאחר פרויקט שבוצע על ידי יעל תוכנה, נמשך כחצי שנה והיקפו נאמד בעשרות אלפי שקלים.

הפורטל מספק מענה לאזרחים וללוחמים משוחררים שמתמודדים עם פוסט טראומה כתוצאה מאירועי טרור ומלחמה. בנוסף, הוא מאפשר מתן תרומות, מידע על האמצעים ליצירת קשר עם העמותה, צ'ט חי ומידע מקצועי רחב לאנשי טיפול בתחום הטראומה.

הפרויקט מתבסס על מערכת WordPress, שמאפשרת לאנשי התוכן של נט"ל לעדכן את הפורטל בזמן אמת. מיעל נמסר כי ממשק האתר וחוויית המשתמש תוכננו, בכדי לתת מענה למגוון רחב של אוכלוסיות. האתר הושק במקביל לקמפיין גדול שנט"ל מנהלת בימים אלה – הימים שסביב יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל.

גלי דגן, סמנכ"לית השיווק וההסברה של נט"ל, אמרה ש-"המטרה שלנו היא להגיע לאנשים שנפגעו נפשית כתוצאה מאירועי טרור ומלחמה, ולעודד את אלה הזקוקים לפנות לתמיכה וסיוע נפשי. לנוכח העובדה שיותר ויותר אנשים גולשים דרך הניידים, האתר החדש יספק לפונים שלנו חוויית גלישה נוחה ואת האפשרות לקבל סיוע מיידי באמצעות הצ'ט מכל מקום בעולם".

עמרי גלבר, מנהל הפרויקט ומנהל תחום בפעילות הדיגיטל בקבוצת יעל, ציין כי "מטרת הפורטל הנה לתת לציבור הפונים לאתר מספר רב ומגוון של ערוצים וכן גישה למידע לו הם זקוקים בצורה ברורה, מהירה והמאובטחת ביותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים