משרד התקשורת מתכוון להטיל קנס של 11.3 מיליון שקלים על בזק

הקנס יוטל עקב הפעולות שהיא נקטה כדי לעכב את רפורמת השוק הסיטונאי, לטענת המשרד ● עם זאת, לדברי מנכ"ל משרד התקשורת, אבי ברגר, ההחלטה אינה סופית

סטלה הנדלר, מנכ"לית בזק. צילום: יח"צ

יותר מפעם אחת הביעו בכירי משרד התקשורת כעס על בזק, בשל הקשיים שהערימה, ועדיין ממשיכה להערים, על הרפורמה בשוק הסיטונאי. התוצאות של הכעס לא מאחרות להגיע: המשרד מתכנן לקנוס את בזק בסכום של 11.3 מיליון שקלים. יצוין כי הסכום הגבוה נגזר מהכנסותיה הגבוהות של החברה.

מנכ"ל משרד התקשורת, אבי ברגר, התראיין אמש (ב') בתוכנית לילה כלכלי בערוץ 10 וסיפר כי המשרד שלח מכתב לבזק בו הודיע לה על כוונתו להטיל עליה את הקנס. הסיבות לכך הן שהחברה לא ממלאת אחר ההוראות שנקבעו לה בתיק השירות, ושהיא נקטה פעולות שנועדו לעכב ולפגוע ברפורמה בכל דרך שהיא יכולה, על מנת להמשיך לשמור על רווחיותה.

בראיון אף ציין ברגר כי הכנסות בזק מסתכמות בחמישה מיליון שקלים מדי יום ורמז שזו הסיבה שבזק מנסה להתנגד ולעכב את הרפורמה, שתפגע בהכנסותיה. אף על פי שחלק מהרפורמה כבר הופעל, בזק מנסה בימים אלה למנוע את הכללת השוק הקווי במסגרתה.

ברגר אמר כי עדיין לא הוחלט סופית על הטלת קנס, שכן המשרד מצפה לתגובתה של בזק למכתב שנשלח אליה. המשרד יחליט סופית האם להטיל קנס או לא ואם כן, מה יהיה גובהו לאחר שבזק תציג את השגותיה ולאחר שיחלוף התאריך (17 במאי) שבו בזק מחויבת להפעיל את המערכות. אותן מערכות מדוברות יאפשרו מעבר קל של לקוחות מקבלת שירות של בזק לחברות האינטרנט.

בזק הודיעה לבורסה היום (ג') על המכתב עליו מדבר ברגר והוסיפה כי היא דוחה את הטענות של משרד התקשורת נגדה. "בכוונת החברה להעביר את טענותיה נגד ההודעה בתוך פרק זמן של 30 יום שהוקצב לכך, בין היתר לאור טענותיה נגד התנהלותו הבלתי סבירה של המשרד ועדכון תיק השירות תוך העדר סמכות. הכול נעשה תוך התעלמות ממורכבות התהליכים הבלתי ממוכנים וממשך הזמן שהוקצב להם", נכתב בהודעת בזק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים