נטשה טוט'היל, ויזה אירופה: "התשלומים בסלולר הולכים לשנות את העולם"

"העולם הזה משנה את חוקי המסחר הקמעונאי, את היחס בין העסק או החברה ללקוח, מודלים של עסקים ואת הדרך בה אנחנו משלמים", אמרה טוט'היל, מנהלת קשרי רשתות קמעונאיות בחברה ● לדבריה, 2013 ו-2014 יהיו שנות המפנה: "יותר ויותר רשתות יפתחו 'חנויות פופ-אפ', שיהיו קטנות יותר ויתבססו על מסכים יותר מאשר על מוצרים פיזיים"

"התשלומים בסלולר וללא מגע משנים את חוקי המסחר הקמעונאי, את היחס בין העסק או החברה ללקוח. הם משנים מודלים של עסקים ואת הדרך בה אנחנו משלמים, והולכים לשנות את העולם. 2013 ו-2014 יהיו שנות המפנה – וגם השוק הישראלי הולך לשם", כך אמרה נטשה טוט'היל, מנהלת קשרי רשתות קמעונאיות בוויזה (Visa) אירופה.

טוט'היל הייתה דוברת המפתח בכנס mPay 2013, שנערך הבוקר (ג') במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב. הכנס הופק על ידי אנשים ומחשבים והשתתפו בו מאות נציגים של חברות ישראליות ובינלאומיות. מנחי הכנס היו פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים, ויהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה.

לדברי טוט'היל, "תשלומים ללא מגע (באמצעות מכשירים סלולריים וכרטיסים ללא מגע – י"ה) כבר כאן וקורים ברגע זה, ונראה יותר ויותר מהם". היא ציינה בהקשר זה שורה של חברות וארגונים שוויזה אירופה עובדת אתם בימים אלה, בהם גופים בינלאומיים וישראליים גדולים בכל המגזרים המובילים, ואמרה כי כבר כיום, שורה של רשתות קמעונאיות בארץ ובעולם מקבלות תשלומים ללא מגע. עוד היא אמרה שהתחום ילך ויתפשט במגזרים נוספים, בכלל זה סופרמרקטים וחנויות אופנה. "פחות לקוחות קונים בגדים בחנויות הפיזיות", לדברי טוט'היל. "יותר ויותר לקוחות משתמשים כיום ביותר ויותר ערוצים כדי לקנות בגדים. במקום בערוץ אחד, משתמשים בחמישה-שישה ערוצים. הם מסתכלים על המוצרים בחנויות ואחר כך משווים מחירים וקונים אונליין, כולל באמצעות הסלולר. הדבר בולט גם באוכלוסיה מבוגרת, בגילאי 55 ומעלה. 16% מהם עושים זאת, כמו גם 51% מבני 34-18 ו-29% מבני 54-35".


צילום ועריכת וידיאו: ליאור רובינשטיין

בדבריה ציינה טוט'היל את המגמות הטכנולוגיות החדשות בתחום התשלומים בנקודות המכירה והשיווק במגזר הקמעונאי. היא אמרה כי המהפכה הדיגיטלית משנה את פניו של עולם הקמעונאות. "ממחקר שנערך, בעקבות הדיגיטליזציה, עד 2015 צפוי שמחצית מהחנויות בבריטניה לא יחדשו את חוזי השכירות שלהן כפי שהם, אלא יפתחו 'חנויות פופ-אפ', שיהיו קטנות יותר ויתבססו על מסכים יותר מאשר על מוצרים פיזיים", אמרה.

טוט'היל הציגה שורה של פתרונות שמציעה ויזה אירופה בתחום ואמרה כי "ניתן למנף את השינויים שהתרחשו ואת הצעות הערך של ויזה אירופה לטובת שיפור השירות. תשלומים בסלולר הרבה יותר נוחים ללקוח, קל יותר להציע לו מבצעים, לתת ללקוחות הנכונים את ההצעות הנכונות בזמן הנכון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים