עינת צור-שיין, סרוויס ווייז: "ההליכה של ארגונים ל-CRM חברתי מחויבת המציאות"

"ה-CRM החברתי הוא עוד זירה עסקית המניבה פוטנציאל לצמיחה בהיקף העסקים ועל כן, המעבר אליו מחויב המציאות בשוק קשה ותחרותי", אמרה צור-שיין, מנכ"לית משותפת של החברה ● לדבריה, ה-CRM החברתי ומיחשוב הענן הן שתי המגמות הבולטות כיום בעולם ה-CRM

"ארגונים נדרשים ללכת לכיוון ה-CRM החברתי, שכן מדובר בעוד זירה עסקית המניבה פוטנציאל לצמיחה בהיקף העסקים. מדובר במהלך מחויב המציאות בשוק קשה ותחרותי", כך אמרה עינת צור-שיין, מנכ"לית משותפת של סרוויס ווייז (ServiceWise), שותפת זהב של Salesforce.com בישראל.

צור-שיין דיברה בפתח כנס TLVforce 2012, הוועידה השנתית של Salesforce.com בישראל. האירוע, בהפקת אנשים ומחשבים, התקיים היום (ב') במלון הרודס בתל אביב והגיעו אליו כ-300 לקוחות ולקוחות פוטנציאליים של החברה. הנחה אותו עידן כרמלי, מנהל קו שירותי שיווק בסרוויס ווייז.

לדברי צור-שיין, החברה שבנצי ברנדס והיא עומדים בראשה פעילה בעולם ה-Salesforce.com מזה ארבע שנים וחצי, במגוון מגזרי התעשייה. היא ציינה שיש לה לקוחות מהמגזרים הממשלתי והציבורי, מהתעשייה היצרנית ומעולם ההיי-טק. "בשנה האחרונה הוספנו פעילות של מרקטו (Marketo), שקהל לקוחותיה הוא מנהלי השיווק בארגונים והיא ממכנת את השיווק וניהול השיווק", אמרה.

"קיימות שתי מגמות בולטות בעולם ה-CRM: המעבר למיחשוב ענן והמעבר ל-CRM חברתי, Business is social", הוסיפה. "Salesforce.com מובילה את שתי המגמות הללו מזה שנים. היא אוחזת במגמה הראשונה מאז הקמתה ב-1999, כשלאורך השנים היא הייתה מערכת מובילה בעולם מיחשוב הענן – לא רק בתחום ה-CRM, אלא גם בהיבט הרחב יותר של יישומים עסקיים בענן. כיום, Salesforce.com זה לא רק CRM".


צילום ועריכת וידיאו: עדי רמלר

"מגמת ה-CRM היא מגמה צעירה, בת שנתיים", ציינה צור-שיין. "גם אותה Salesforce.com זיהתה ראשונה, והחלה לייצר פתרונות לארגונים כמענה לצרכים החדשים שנוצרו".

לדבריה, "Salesforce.com מעניקה גמישות רבה ביכולתה להתאים את עצמה לתהליכים העסקיים של הארגון. בכך היא נבדלת ממערכות בעלות תפיסות מיושנות יותר, בהן נדרש היה להתאים את התהליך למערכת". היא הוסיפה, כי "Salesforce.com היא מערכת הקיימת בשוק העולמי כבר כמה שנים טובות, והיא נמצאת בארץ מאז שנת 2006. המערכת מאוד בשלה וכל כולה בענן. תפיסתה הפוכה מהיסוד ממערכות ה-IT המסורתיות: היא מבצעת ללקוחות חדשים שלב מקדים של הגדרת דרישות ואפיון. באמצעותם ניתן להשיג התאמה רבה יותר לתהליכים מאשר במערכות IT מסורתיות".

נתן גביש, סמנכ"ל הפיתוח העסקי של Salesforce.com ישראל. צילום: קובי קנטורצור-שיין סיימה באמרה, כי החברה מצויה בתהליכי צמיחה תמידיים וכי היא חווה חזרה של לקוחות לעוד פרויקטים או לפרויקטי המשך בתחום.

עידן הענן ו-"המהפכה החברתית"
נתן גביש
, סמנכ"ל הפיתוח העסקי של Salesforce.com ישראל, אמר שבעוד שמה שאפיין את המיחשוב בשנות ה-60' היה המיינפריים וששנות ה-80' היו עידן הקליינט סרבר, המגמה הבולטת מזה כמה שנים היא מיחשוב הענן. "Salesforce.com הביאה בהקשר זה לעולם את העבודה במודל טכנולוגי חדש בענן לצד חדשנות עסקית ותרומה לקהילה. החברה מטמיעה מערכות שלה במוסדות ללא כוונת רווח (מלכ"רים)", אמר.

גביש ציין, כי המגזין פורבס (Forbes) בחר ב-Salesforce.com כחברה החדשנית בעולם זו השנה השנייה ברציפות וכי היא חברת התוכנה שצומחת בקצב המהיר ביותר בעולם.

לדבריו, יש לחברה 800 לקוחות בארץ ועוד 90 לקוחות ישראליים שהם סניפים של ארגונים בינלאומיים. עוד הוא ציין שהמערכת של Salesforce.com מוטמעת ב-200 מלכ"רים בישראל.

במהלך דבריו התייחס גביש למדיה החברתית וכינה אותה "מהפכה". "יש 4.5 מיליארד משתמשים ברשתות החברתיות ו-IDC צופה גידול של 75% עד 2015 ברישות החברתי", אמר. "כיום, יותר ויותר גופים נמצאים בפייסבוק (Facebook) מאשר באינטרנט ה-'רגיל'. מחקר שנערך על ידי יבמ (IBM) בקרב 1,700 מנכ"לים בחן מהן הדרכים העיקריות ליצירת קשר עם לקוחות והעלה, כי אחת משתי הדרכים היא באמצעות רשת חברתית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים