בית משפט בבריטניה: אין במכשירי HTC משום הפרת זכויות בפטנטים של אפל

תבוסה לאפל בתביעה נגד HTC בבית המשפט הבריטי, שאף קבע ששלושה מבין ארבעת הפטנטים שנזכרו בכתב התביעה אינם תקפים ● כל הפטנטים שהוגשה התביעה בגינם יעמדו למבחן נוסף בהמשך השנה, הפעם בבית משפט בגרמניה, שאינו כפוף להכרעות בית המשפט הבריטי

ניצחון לחברת HTC, יצרנית הטלפונים החכמים מטייוואן, בבריטניה: בית המשפט במדינה קבע שהחברה לא הפרה פטנטים שרשומים על שם אפל (Apple) באירופה. השופט כריסטופר פלויד אף קבע ששלושה מבין ארבעת הפטנטים שנזכרו בכתב התביעה אינם תקפים.

סוכנות הידיעות בלומברג (Bloomberg) מסרה שהפטנט היחיד שבית המשפט הבריטי פסק שהוא תקף מתייחס לתוכנה לניהול תמונות בה עושה אפל שימוש, אך השופט קבע ש-HTC לא הפרה אותו. שלושת הפטנטים שאינם תקפים מתייחסים לתוכנה של אפל לריבוי נגיעות, לתוכנה להחלפת שפה ולמנגנון לשחרור נעילה בהחלקת אצבע.

כל הפטנטים שנזכרו יעמדו למבחן נוסף בהמשך השנה, הפעם בבית משפט בגרמניה. פסק הדין של בית המשפט בבריטניה אינו מחייב בתי משפט במדינות אחרות שבהן מתנהלים דיונים בתביעות דומות שהגישה אפל נגד HTC, סמסונג (Samsung) ויצרניות נוספות של טלפונים חכמים מבוססי אנדרואיד (Android).

דובר HTC מסר בתגובה לפסק הדין, כי "אנחנו עדיין מאוכזבים מכך שאפל מעדיפה לנהל תחרות בבתי משפט במקום בשוק", אך הביע שביעות רצון מפסק הדין.

מאפל נמסר, כי "תחרות היא בריאה, אך היא צריכה להתבסס על טכנולוגיה מקורית ולא על גניבת הטכנולוגיה שלנו". החברה לא ציינה אם בכוונתה לערער על פסק הדין.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים