אדובי ישראל תפתח מוקד שירות ותמיכה בעברית

מוקד השירות החדש יציע שירותי תמיכה בשדרוג תוכנות, פתרון בעיות בנושא מספרים סריאליים ורישיונות, גישה, הרשמה, סיסמאות ושאילתות שונות, הורדות תוספים ורכיבי תוכנה, הפעלת מוצרים והרשמה לאתר אדובי ● על פי אדובי, היא רואה בישראל שוק חשוב ובעל פוטנציאל, ומתכננת להשקיע בו בתקופה הקרובה

רוכשת חברה נוספת. אדובי

אדובי (Adobe) ישראל הודיעה על פתיחת מוקד שירות לקוחות בו יינתן מענה בעברית לצרכי כל משתמש.

מוקד השירות החדש יציע שירותי תמיכה בשדרוג תוכנות, פתרון בעיות בנושא מספרים סריאליים ורישיונות, גישה, הרשמה, סיסמאות ושאילתות שונות, הורדות תוספים ורכיבי תוכנה, הפעלת מוצרים (אקטיבציה) והרשמה לאתר אדובי. בנוסף, יעניק המרכז תמיכה בהתקנת תוכנות, טיפים ועזרה למתחילים ברמת סיוע בסיסי גם לגרסאות עדכניות וגם לגרסאות ישנות יותר של התוכנות, כמו גם תמיכה ב-Adobe Reader וב-Adobe Flash player. בכך יוכלו משתמשים בכל הרמות להסתייע ישירות בשירותי אדובי ולקבל מענה מידי בטלפון.

הקמת מוקד השירות והתמיכה היא צעד נוסף בסדרה ארוכה של מהלכים שמבצעת אדובי לביסוס והרחבת פעילותה בשוק הישראלי. על פי החברה, היערכות זו כוללת, בין היתר, הרחבת מערך השיווק וההפצה, הרחבת קו המוצרים ללקוחות בישראל והפחתה במחירי המוצרים.

אבי זריהן, מנהל אדובי ישראל, אמר ש-"יש בארץ משתמשים רבים מאוד בתוכנות החברה, גם אנשי מקצוע וגם חובבים, והם זקוקים מפעם לפעם לסיוע, תמיכה ועזרה. אדובי העולמית בחרה בישראל בתור שוק שצפוי לזכות לתשומת לב מיוחדת, השקעה, חידושים והתפתחויות אותן נחשוף בתקופה הקרובה. מרכז השירות הכחול לבן הוא רק ההתחלה".

המחלוקת בין אדובי לראובן אגסי
באוקטובר האחרון פורסם, כי קוויקסופט, נציגת אדובי בישראל, תיסגר וכל עשרות עובדיה יפוטרו. אדובי העולמית מינתה במקום זאת את CMS ואת אבנט להפיץ את מוצריה בארץ.

כפי שפורסם בראשונה באנשים ומחשבים, באפריל אשתקד פתחה אדובי סניף בישראל וחיפשה לו מנכ"ל, באמצעות חברת "ציידי גולגולות" שאיתרה עבורה מועמדים לתפקיד. או אז החליטה קוויקסופט שתמשיך להפיץ את מוצרי אדובי בשוק הישראלי, גם לאחר פתיחת הסניף שלה בארץ. ראובן אגסי, שייסד את קוויקסופט ב-1990 ומשמש כיושב הראש שלה, התנגד להחלטת אדובי העולמית וטען בפני מנהליה, כי אין מקום בישראל לחברות נוספות שיפיצו את המוצרים שלה. באדובי לא שעו לדבריו ומינו את אבי זריהן לעמוד בראש הסניף המקומי. זריהן עבד בעבר בסניפים הישראליים של סימנטק (Symantec), צ'ק פוינט (Check Point) ואבנט. בשל כך החליט אגסי – אביו של שי אגסי, שהיה בכיר בסאפ (SAP) העולמית – על סגירת קוויקסופט.

אדובי היא ספקית תוכנות בתחום עיבוד התמונה ועיצוב הווידיאו, בהן פוטושופ (Photoshop), פרמייר לאנשי הווידיאו, אפטר אפקטס למקצועני העיצוב בווידיאו, אינדזיין ואילוסטרטור למעצבי דפוס מקצועיים ו-Acrobat PDF, סטנדרט להעברת מסמכים בין מחשבים. ב-2005 רכשה אדובי את מתחרתה, מקרומדיה (Macromedia), בעסקה בשווי 3.6 מיליארד דולרים. מקרומדיה מספקת מוצרים לאינטרנט דוגמת פלאש (Flash) ופיתוח ב-ווב. החברה פיתחה את פלאש ואת תוכנת העיצוב פריהנד (Freehand), כמו גם מגוון תוכנות הנגזרות מהן.

בנוסף, אדובי מספקת פלטפורמת פיתוח שנותנת מענה ליצירת יישומי אינטרנט עשירים (RIA) בפורטלים ארגוניים, באתרי אינטרנט ובסביבה של מכשירים ניידים. היישומים שמפותחים רצים, בסופו של דבר, על נגן הפלאש, וכך נוצרת פריסה נרחבת ואינטראקטיבית בארגון. זו מאפשרת לצוותי הפיתוח לעצב סביבה עשירה, וכולם יכולים לתקשר בצורה יעילה – פנימה והחוצה. יכולות אלה ואחרות מספקות תקשורת "חלקה" של חוזי וקול. בדרך זו ארגונים יכולים להציע ללקוחותיהם שירותים חדשניים המשלבים אינטראקטיביות עם שליטה מלאה על תצוגה וניווט ביישום. החזון של החברה הוא שהיישומים שלה יוטמעו על גבי כל רכיב נתיק.

תגובות

(8)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. רחל רוטלוי

    האם אפשר ליצור קשר טלפוני עמכם?

  2. יהודית בנימין

    איך אני שומרת סרטון שנמצא בענן לתוך דיסקאוןקי?

  3. חנה דיליאן

    אני צריכה לתת מספר מספר כרטיס אשראי, מבקשת לדבר עם נציג

  4. לאל

    אין מענה שם.... לא ניתן לבטל מנויים ככה?

  5. ברמוחאי יעקב

    יי שלום לכם ... פשוט מישקיבל תמיכה טכנית בחברה זו מתבקש לשלוח לי את הטלפונים הפעילים בתודה מראש

  6. נועם

    האם זה כבר עובד? פשוט לא עונים לטלפון..

  7. מיכאל

    הכתבה טובה אך בפועל אף אחד לא עונה לטלפון בתמיכה טכנית

אירועים קרובים