פרסום ראשון: אדובי פותחת סניף בישראל – ומחפשת מנכ"ל

בימים אלה מגששים נציגי החברה באירופה אחר חברת "ציידי גולגלות" שתאתר עבורם מועמדים לתפקיד מנכ"ל לסניף המקומי ● קוויקסופט, נציגת אדובי בישראל תמשיך להפיץ את מוצריה בשוק המקומי

רוכשת חברה נוספת. אדובי

עוד חברה פותחת נציגות בארץ: אדובי (Adobe) צפויה לפתוח סניף בישראל, כך נודע לאנשים ומחשבים. בימים אלה מגששים נציגי החברה באירופה אחר חברת "ציידי גולגלות" שתאתר עבורם מועמדים לתפקיד מנכ"ל לסניף המקומי.

קוויקסופט, מפיצת אדובי בישראל, תמשיך לעשות זאת גם לאחר פתיחת הסניף של אדובי בארץ. ראובן אגסי, שייסד את קוויקסופט ב-1990, משמש כיו"ר שלה.

אדובי היא ספקית תוכנות בתחום עיבוד התמונה, עיצוב וידיאו, בהן: פוטושופ, פרמייר לאנשי הווידיאו, אפטר אפקטס למקצועני העיצוב בווידיאו, אינדזיין ואילוסטרטור למעצבי דפוס מקצועיים והאקרובט PDF, סטנדרט להעברת מסמכים בין מחשבים. ב-2005, רכשה אדובי את מתחרתה, מקרומדיה (Macromedia), בעסקה בשווי 3.6 מיליארד דולרים. מקרומדיה מספקת מוצרים לאינטרנט דוגמת פלאש ופיתוח ב-ווב. מקרומדיה פיתחה את הסטנדרט הפופולרי להצגת אנימציה וידיאו באינטרנט – פלאש, ואת תוכנת העיצוב פריהנד, לצד מגוון תוכנות הנגזרות מהשתיים.

אדובי מספקת גם פלטפורמת פיתוח, שנותנת מענה ליצירת יישומי אינטרנט עשירים, RIA, בפורטלים ארגוניים, באתרי אינטרנט, ובסביבה של מכשירים ניידים וסלולר. היישומים שמפותחים רצים בסופו של דבר על נגן הפלאש, וכך נוצרת פריסה נרחבת ואינטראקטיבית בארגון, המאפשרת לצוותי הפיתוח לעצב סביבה עשירה, וכולם יכולים לתקשר בצורה יעילה – פנימה והחוצה. יכולות אלו ואחרות מספקות תקשורת "חלקה" של חוזי וקול. בדרך זו ארגונים יכולים להציע ללקוחותיהם שירותים חדשניים, המשלבים אינטראקטיביות עם שליטה מלאה על תצוגה וניווט ביישום. החזון של החברה הוא שהיישומים שלה יוטמעו על גבי כל רביב נתיק.

ב-2009 ביקר ביקור נדיר בארץ מאט תומפסון, סגן נשיא בכיר לתפעול באדובי. הוא אמר כי "המושג 'עידן המידע' מקבל בשנים האחרונות משמעות חדשה, בשל היכולות הרבות של טיפול באינפורמציה באופן אלקטרוני. מדובר בעולם פנטסטי, שלא היה קיים קודם. החיבור של מידע חזותי עם נתונים, והיכולת לטפל בהם, יחד עם תהליכים ארגוניים שונים, יביא לכך שבתוך עשר שנים לא יהיה לנייר שימוש באופן שבו אנו מכירים כיום". תומפסון הגיע ארצה על מנת להכיר לעומק את השוק הישראלי ולבחון אפשרויות לשיתופי פעולה עם עסקים מקומיים ואוניברסיטאות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים