חברת אבטחה שבדית: כך פורצים לטלפונים חכמים מוגנים בסיסמה בתוך פחות משתי דקות

בסרטון שפרסמה החברה מדגים הדובר איך ניתן לפרוץ במהירות למכשירי iPhone או אנדרואיד מוגנים בסיסמה, בעזרת יישום XRY ● היישום מנסה צירופי תווים שונים עד שהוא מגיע לצירוף שבחר המשתמש כסיסמה ● המסקנה של החברה היא שכדי לשפר את האבטחה, צריך להשתמש בסיסמאות ארוכות יותר

בקרוב: הביומטריה תחליף את הסיסמאות? אילוסטרציה: אימג'בנק

חברת האבטחה השבדית Micro Systemation, שמסייעת לרשויות לחדור למערכות מוגנות, פרסמה סרטון שבו מדגים דובר החברה כיצד ניתן לפרוץ לטלפון חכם מוגן בסיסמה – iPhone או אנדרואיד (Android) – בתוך פחות משתי דקות.

בסרטון נעזר הדובר ביישום שמכונה XRY כדי לגשת לתוכן של טלפון סלולרי, ובכלל זה מיקום במערכת GPS, היסטוריית שיחות, רשימת אנשי קשר והודעות. היישום מנסה צירופי תווים שונים עד שהוא מגיע לצירוף שבחר המשתמש כסיסמה.

"מדי שבוע מופיעה מערכת הפעלה חדשה ואנחנו מצויים במרדף בלתי פוסק אחר ההתפתחויות", אמר מייק דיקינסון, מנהל השיווק של Micro Systemation, למגזין פורבס (Forbes). לדבריו, שימוש בסיסמאות ארוכות יותר מאשר ארבעה תווים בלבד יכול לשפר את האבטחה באופן משמעותי.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ירון, סטודנט

    כנראה שהכתבה על החברה הזו "עשתה גלים" הרבה יותר מכפי שהמוצר שלה מסוגל לעשות במציאות, ובפרט יש כל מני סייגים והגבלות שלא אוזכרו. ראו "כתבת-נגד" בקישור הבא: http://9to5mac.com/2012/04/02/xrys-two-minute-iphone-passcode-exploit-debunked/

אירועים קרובים