יבמ הכריזה על תוכנית פיתוח כישורים ברשתות חברתית ללקוחות ולשותפים עסקיים

החברה הכריזה בכנס השותפים העסקיים שלה, שמתקיים השבוע בניו-אורלינס, על השקת תוכנית כלל עולמית לפיתוח כישורים ולהדרכת שותפים עסקיים ולקוחות בשימוש ברשתות חברתיות כמו טוויטר ופייסבוק ● התוכנית נמשכת שמונה שבועות והמשתתפים בה לומדים כיצד לעודד פעילות ולנתב דיונים סביב המוצרים והמותגים שלהם ● כמו כן, יבמ הציגה במהלך הכנס טכנולוגיות אנליטיות שלה לשימוש במערכות בריאות

01/03/2012 10:25

תוכנית חדשה של יבמ (IBM), שמיועדת ללקוחות ולשותפים העסקיים שלה, מבקשת להקנות להם כישורים בשימוש ברשתות החברתיות, במטרה לעודד פעילות ולנתב דיונים סביב המוצרים והמותגים שלהם. מארק הנסי, מנהל פעילות השותפים העסקיים בענק הכחול, הציג את התוכנית במסגרת כנס השותפים העסקיים של החברה, PartnerWorld Leadership 2012, שמתקיים השבוע בניו-אורלינס, ארצות הברית.

הנסי ציין שהתהליך, שנמשך שמונה שבועות, כולל הצגת יעדים הניתנים למדידה ותרגול פעילות בערוצי מדיה חברתית.

לדבריו, חברת Starfire Technologies, שהיא שותף עסקי של יבמ, הייתה אחד הגופים הראשונים שהשתתפו בתוכנית ההדרכה Social Media Boot Camp. הוא ציין ששמונה שבועות לאחר היציאה לדרך, מפעילה Starfire שורת כלים בעולם המדיה החברתית. כך, למשל, היא מארגנת ובונה מחדש את אתר האינטרנט שלה, תוך שילוב כלי מדיה חברתית על מנת לתקשר באופן היעיל ביותר עם לקוחותיה. כמו כן, האסטרטגיה העסקית של החברה נבנתה מחדש, על מנת להרחיב את הכיסוי והקשר עם לקוחות בעזרת הרשת החברתית.

הוא אמר, כי "על פי מחקרי שוק עדכניים, צפויות חברות קטנות ובינוניות להגדיל משמעותית את ההשקעה במדיה חברתית במהלך 2012, כמעט עד כדי הכפלתה. כשני שלישים מהעסקים הקטנים והבינוניים כבר משווקים עצמם ברשתות חברתיות, ורבים מהם עדיין נאבקים על מנת לנווט בין הכלים השונים ולהפיק ערך עסקי אמיתי מהרשת".

טכנולוגיות אנליטיות לשימוש במערכות בריאות
יבמ אף הציגה במהלך הכנס טכנולוגיות אנליטיות שלה לשימוש במערכות בריאות. החברה ציינה, כי האגודה האמריקנית לרפואה קריטית, SCCM (ר"ת Society of Critical Care Medicine), משתמשת בכלים אנליטיים של יבמ לאספקת מידע המשמש תשתית לטיפול קליני בחולים בטיפול נמרץ סביב העולם.

SCCM הוא ארגון ללא מטרות רווח המקשר 16 אלף רופאים, אחיות, רוקחים וחוקרים ב-100 מדינות, על מנת לסייע בטיפול באמצעות הכשרה, מחקר והצגת מסמכי עמדה והנחיות. הארגון משתמש בטכנולוגיית כריית הנתונים האנליטית של יבמ על מנת לאתר נתונים הנאספים במגוון תחומים ביחידות לטיפול נמרץ, ובכלל זה תהליכי הרדמה והנשמה.

הטכנולוגיה, שמיושמת בעזרת Riverpoint Solutions Group – חברה המהווה שותפה עסקית של יבמ – מאפשרת לספק את הנתונים הרלוונטיים ביותר לכל רופא או חוקר ולהציע לו אופציות הדרכה והשתלמות בעתיד. המערכת מבוססת על מגוון רחב של מקורות מידע ומציעה, בין השאר, למידה מקוונת בתהליכים המאפשרים גישה למידע הזה מכל מקום בעולם.

אתר ברשת מארח ומפעיל את כל פעילויות ההדרכה של ה-SCCM. כמו כן, המערכת מאפשרת לארגון להתמודד עם בעיית חוסר האחידות באיכות הטיפול במדינות שונות באמצעות העמדת מכלול הידע הקליני לשירותם של רופאים ואנשי מקצוע בכל העולם, במתכונת שמאפשרת להם לשתף פעולה ולהתייעץ עם עמיתים בכל מקום שבו הם נמצאים. כך, למשל, רופא שנתקל בחולה במצב קריטי ומתלבט לגבי אופן הטיפול יכול לגשת למחשב אישי או למכשיר טלפון נייד ולגלוש משם אל מאגר המידע Learn ICU של SCCM, על מנת לאתר מידע נוסף בנושא. מידע שכזה כולל תוצאות מחקרים עדכניים, היסטוריה של מקרים דומים וחומרים שבהם ניתן לחפש ולהרחיב את התמונה.

עד להפעלת מאגר Learn ICU הפיץ הארגון את העדכונים המקצועיים שלו ללא התמקדות ספציפית בחומי ההתמחות או העיסוק הקליני של כל חבר. הכלים של יבמ לניתוח אנליטי מסייעים לו לזהות קשרים הדוקים בין השתתפות באירועי הדרכה ומפגשים חיים, סמינרים ברשת ולימוד עצמי ולהשוות אותם לנתונים דמוגרפיים דוגמת תחומי הסמכה והתמחות, אזורים גיאוגרפיים וניסיון מקצועי. על בסיס כל אלה ניתן למקד מידע ולשלוח אותו לרופאים, אחיות ורוקחים.

הכותב הינו שליח אנשים ומחשבים לארצות הברית

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים