פרסום ראשון: לוי הלוי יפרוש מתפקידו בבנק הפועלים בסוף השנה; מחליפו צפוי להיות אבי כוכבא

טרם ברור לאן יפנה הלוי, אולם ידוע שהוא בוחן בימים אלה מספר הצעות במגזר העסקי והפרטי ● כוכבא, אל"מ במילואים וממייסדיה של Venotion, מכהן כיום כראש מגזר הביטחון ב-HP ישראל ● המקורות המצביעים על מועמדותו להתמנות למספר שתיים של צביקה נגן, מסבירים זאת בידע וברקע שלו בתחום התשתיות - תחום שנגן לא מתמחה בו

נראה שחילופי הדורות באגף המיחשוב של בנק הפועלים טרם הסתיימו. לאחר שהנהלת הבנק בחרה בצביקה נגן מאמדוקס (Amdocs) כמועמד שיחליף את דוד לוזון – מנהל חטיבת הטכנולוגיה והמיחשוב הפורש, הופנו כל העיניים למספר שתיים שלו – לוי הלוי. ההערכות שנשמעו אז צפו, כי הלוי יפרוש מתפקידו בבנק, שכן הוא ראה את עצמו כמועמד טבעי להחליף את לוזון. כעת נודע לאנשים ומחשבים, כי ההערכות הללו אכן מתממשות והלוי עומד לפרוש בסוף השנה.

את מקומו של הלוי יתפוס אל"מ (מיל') אבי כוכבא, ראש מגזר הביטחון ב-HP ישראל. הוא הצטרף לחברה באפריל 2010. לפני כן היה שותף בחברת הזנק מצליחה בשם Venotion, אותה הקים עם רונן יוכפז. המקורות המצביעים על מועמדותו של כוכבא להתמנות למספר שתיים של צביקה נגן, מסבירים זאת בידע וברקע שלו בתחום התשתיות – תחום שנגן לא מתמחה בו.

אל"מ (מיל') אבי כוכבא, ראש מגזר הביטחון ב-HP ישראלהלוי, כזכור, הגיע לבנק הפועלים ב-2008 כמנהל הפיתוח של אגף מערכות המידע. הוא מונה לתפקיד על ידי צביקה זיו – המנכ"ל הקודם של בנק הפועלים, שהבטיח לו למנותו למנהל חטיבת הטכנולוגיה והמיחשוב עם פרישתו של לוזון. הלוי הגיע לבנק הפועלים עם פרישתו ממלם מערכות מקבוצת מלם-תים – לאחר קריירה מוצלחת של כארבע שנים, אשר בשיאה כיהן כמנכ"ל. עם פרישתו התכוון להקים בשותפות עם משקיעים מארה"ב חברת אינטגרציה חדשה בישראל. טרם ברור לאן יפנה הלוי, אולם ידוע שהוא בוחן בימים אלה מספר הצעות במגזר העסקי והפרטי.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. בהחלט מדאיג

    התחושה בקרב העובדים בהחלט קשה. במשך העשור האחרון מעט מאוד עובדים זכו לקידום בתפקיד. הזרמת מנהלים חדשים מבחוץ יש בה לעיתים הזרמת אנרגיות חדשות, אך מצד שני גורמת למרמור פנימי. קורות חיים של מנהלים בכירים החלו כבר להסתובב בשוק מאחר והבינו שאין ביכולתם להתקדם בבנק, האם זהו המסר שההנהלה רוצה להעביר? אם זהו המסר אזי ראוי שההנהלה תדע כי החלפת עובד יקרה פי 5 משימור או קידום עובד.

  2. נראה יותר כסיכון...

    האם אכן הימור מחושב??? האם באמת צביקה נגן יצליח לשקם את ההון האנושי של חטיבת הטכנולוגיה? איזה מסר זה לדרג הניהולי הבכיר בחטיבה שמספר 1 ומספר 2 מגיעים מבחוץ? האם לוזון לא היה אחראי לטפח את דור המנהלים הבא במשך העשור שהוא מנהל את החטיבה? עובדים ומנהלים רבים מתוסכלים מאוד, שוררת אווירה ותחושה קשה מאוד. נראה שתתפתח תגובת שרשרת של עזיבת מנהלים בדרגים שונים לאור התסכול המצטבר. גם היחס מצד הנהלת הבנק לעובדי החטיבה זוכה לביקורות רבות וזעם מצד עובדים בחטיבת הטכנולוגיה. תחושה שלא סופרים את החטיבה על אף שהיא אחראית למנוע של כל הפעילות העיסקית השוטפת של הבנק. גם לזאת אחראי המנהל היוצא שלא השכיל למצב את החטיבה כיאות ברמת הנהלת הארגון. אתגרים רבים מאוד לשני המנהלים הנכנסים, ולא רק מול מנכ"ל הבנק, אלא לא פחות גם כלפי עובדי ומנהלי החטיבה עצמה. מנהל, מוצלח ככל שיהיה, לא יצלח ללא שדרה ניהולית מקצועית ומובילה מתחתיו. וזה אחד האתגרים המרכזיים של 2 המנהלים החדשים וזה גם הסיכון. מכירה מספר עובדים ומנהלים שם. תחושות אלו לא עלו רק לאחרונה!!! מודאגת גם כי החשבון שלי מתנהל בפועלים.... נקווה לטוב!

אירועים קרובים