עכשיו זה רשמי: בנק הפועלים הודיע על מינויו של צביקה נגן למנהל חטיבת הטכנולוגיה והמיחשוב

הבנק אישר היום את הפרטים שפורסמו באנשים ומחשבים כבר אמש (א') ● נגן יחליף בתפקיד את דוד לוזון, ששימש כחבר הנהלה וממונה על חטיבת הטכנולוגיה והמיחשוב במשך כ-11 שנים ● יאיר סרוסי - יו"ר דירקטוריון הבנק וציון קינן - המנכ"ל, הודו ללוזון על תרומתו רבת השנים לבנק

דירקטוריון בנק הפועלים אישר היום (ב') את מינויו של צביקה נגן לתפקיד משנה למנכ"ל, חבר הנהלה וממונה על חטיבת הטכנולוגיה והמיחשוב בבנק הפועלים. יצוין, כי הידיעה על מינויו של נגן הופיעה באנשים ומחשבים כבר אמש.

נגן (52) יחליף בתפקיד את דוד לוזון, שביקש באוגוסט 2010 לסיים את תפקידו, בתום חוזה העסקתו בבנק, לאחר כ-11 שנים בהן שימש כחבר הנהלה וממונה על חטיבת הטכנולוגיה והמיחשוב.

בחמש השנים האחרונות כיהן נגן בתפקידי ניהול בכירים באמדוקס (Amdocs). בשנתיים האחרונות כיהן כחבר הנהלה ונשיא חטיבת המוצרים בחברה. קודם לכן כיהן כנשיא ומנכ"ל חברת סימטרון, ובעבר מילא במשך כ-11 שנים שורה של תפקידי ניהול בכירים בקומברס (Comverse). הוא בעל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב ותואר ראשון בהנדסת תעשיה וניהול מהטכניון.

חטיבת הטכנולוגיה והמיחשוב בבנק הפועלים פועלת בשלושה תחומים מרכזיים: תכנון אסטרטגי ותשתיתי, פיתוח פרויקטים והפעלת מערכות הטכנולוגיה והמחשוב. בחטיבה שלושה אגפים – תשתיות תוכנה, תשתיות חומרה ופיתוח – וכן יחידות נוספות העוסקות בתחומי המסלקה והייצור, אבטחת מידע, פעילות IT של שלוחות הבנק בחו"ל, בקרת פיתוח ועוד.

יאיר סרוסי – יו"ר דירקטוריון הבנק וציון קינן – המנכ"ל, מסרו היום, כי "דוד לוזון מילא את תפקיד הממונה על חטיבת הטכנולוגיה והמיחשוב בבנק הפועלים במשך 11 שנים. בשנים אלה הוביל את הבנק לקדמה ולמובילות טכנולוגית, ותרם רבות לעבודת ההנהלה. אנו מודים לדוד על תרומתו רבת השנים לבנק".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים