פוליטיקאי איטלקי גלש באתר של נערות ליווי – בזמן ישיבת הפרלמנט

חבר הפרלמנט סימון די קאניו אברסיקה נצפה גולש ב-iPad שלו וצופה בתמונותיהן הלא צנועות של דייזי ודולי במהלך הצבעת אי-אמון בממשלה האיטלקית ● הוא אמר, כי נכנס לאתר "בלי כוונה" ו-"מתוך סקרנות"

אם נסכים עם ההנחה שחייו של פוליטיקאי הם משעממים בדרך כלל, נוכל ודאי גם להסכים שה-iPad יכול להוסיף קצת עניין לחייהם. אז למה שנרצה להביע ביקורת כלשהי על הפוליטיקאי האיטלקי סימון די קאניו אברסיקה, חבר פרלמנט מהמפלגה של ראש הממשלה, סילביו ברלוסקוני, שצולם כשהוא גולש בטאבלט שלו באתר של נערות ליווי?

לפי דיווח של הטלגרף (Telegraph), אברסיקה צולם גולש במהלך הצבעת אי-אמון בפרלמנט שעסקה בעתידו של שר התרבות האיטלקי. מהמחשב הנייד שלו ניבטו דייזי ודולי בלבוש לא צנוע.

אברסיקה לא הכחיש זאת, אולם טען שזה לא היה מתוכנן. לדבריו, הוא פשוט מתקשה להתרגל ולשלוט ב-iPad שלו, ובלי כוונה הגיע לאתר של נערות הליווי ולתמונות הללו.

הטלגרף אף ציטט את הסבריו של חבר הפרלמנט: "בדרך כלל, אני משתמש ב-iPad שלי כדי להישאר מעודכן ולקרוא חדשות, אבל קורה שבלי כוונה אתה נתקע באתר עם סוג כזה של תמונות, נגיד פורנוגרפיות, שצצות פתאום על המסך. זו הייתה סתם סקרנות. מעולם לא השתמשתי בשירותיהן של נערות ליווי".

הגדיל לעשות המגזין האיטלקי Oggi, שזיהה את דולי ודייזי כשתי נערות ליווי רומניות ואף בירר את כמה הן גובות עבור השירותים שהן נותנות – 400 יורו לשעה או "חבילת סוף שבוע" במחיר של 2,500 יורו.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מיכל

    למה אתה אומר שאין רמת כזו בארץ הנה תראה יש ואפילו רמת גבווה יותר שירותי ליווי נערות ליווי ישראליות וכוסיות

  2. שרותי ליווי

    מה שנכון נכון המחירים של שירותי ליווי בארופה פשוט מטורפים. הייתי בלונדון רציתי להזמין נערת ליווי והמחיר המינימלי שמצאתי היה 200 פאונד. אבל איזו רמה של בנות אין דברים כאלה בארץ! למען האמת בסוף החלטתי שזה פשוט יקר מדי..

אירועים קרובים