גוגל מציעה למשתמשי טוויטר במצרים מסלול עוקף צנזורה

השירות הושק לאחר שהשלטון המצרי חסם את האינטרנט ברחבי המדינה, במטרה להקשות על מארגני ההפגנות ● המשתמשים המצריים יכולים להתקשר למספר מסוים ולהשאיר בו הודעה - שמפורסמת אוטומטית בחשבון מיוחד בטוויטר ● "כמו רבים אחרים, גם אנחנו שמחנו לשמוע את החדשות ממצרים, ואנחנו מבקשים לסייע לתושבי המדינה", נכתב בהודעה שפרסמה גוגל

גוגל (Google) השיקה שירות מיוחד שמאפשר למשתמשי טוויטר (Twitter) במצרים להפיץ עדכונים באמצעות חיוג למספר טלפון מסוים והשארת הודעה בתא קולי. זאת, לאחר ששירות טוויטר נחסם במצרים, כדי להקשות על מארגני ההפגנות המתקיימות שם בימים האחרונים.

"כמו רבים אחרים, גם אנחנו שמחנו לשמוע את החדשות ממצרים, ואנחנו מבקשים לסייע לתושבי המדינה", נכתב בהודעה שפורסמה אתמול (ב') בבלוג הרשמי של גוגל.

השירות פותח על ידי גוגל בשיתוף עם מהנדסי טוויטר. לאחר שמשאירים הודעה בתא הקולי של השירות מופצת ההודעה בטוויטר עם התגית egypt#. "אנחנו מקווים שהשירות יאפשר להשמיע את קולם של יותר אנשים", נכתב בהודעה.

האירועים שקורים במצרים משודרים ביו-טיוב (YouTube), שנרכשה על ידי גוגל, באמצעות רשת אל-ג'זירה (Al Jazeera). בשירות egypt# של טוויטר הופיעו כבר אתמול עשרות הודעות של תושבי מצרים שתיארו את המתרחש במדינה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים