חדש: כך תאבחנו דרך האינטרנט האם יש לכם או לילדכם הפרעות קשב וריכוז

האבחנה מבוצעת באמצעות מבדק אינטרנטי שפיתחה חברת נוירוטק ● המבדק, MOXO Home Edition, אורך דקות ספורות ו בוחן את היכולות הקוגניטיביות של הנבדק באמצעות ביצוע משימות הדורשות קשב מתמשך ותגובה מהירה ומדויקת ● הוא מדמה את הסביבה הטבעית של הנבדק באמצעות הפרעות רקע ויזואליות וקוליות

אתר חדש, שפיתחה חברת נוירוטק, יאפשר לכם לבדוק אונליין האם יש לכם או לילדיכם הפרעות קשב וריכוז (ADHD). האבחנה מבוצעת באמצעות מבדק בשם MOXO Home Edition, שמדמה את הסביבה הטבעית של הנבדק באמצעות הפרעות רקע ויזואליות וקוליות.

אורך המבדק עומד על 7 דקות, והוא בוחן את היכולות הקוגניטיביות של הנבדק באמצעות ביצוע משימות הדורשות קשב מתמשך ותגובה מהירה ומדויקת.

המבדק מבוסס על ה-MOXO test, הנמצא בשימוש במרכזים רפואיים ומחקריים בתחום ה-ADHD ברחבי העולם. הוא מספק תוצאות מיידיות, המאפשרות להורה להגיע לאיש המקצוע עם רקע מוקדם נרחב ולבחון את הטיפול המתאים ביותר עבורו או עבור ילדו. יצוין, כי ה- MOXO Home Edition אינו מהווה תחליף לביקור אצל איש המקצוע. הוא ניתן לרכישה באינטרנט ב-99 שקלים, וקיימת אפשרות לרכוש חבילת מבדקים משפחתית במחיר מוזל.

יצוין, כי יותר מ-5% מכלל האוכלוסיה, ובין 5% ל-15% מקרב הילדים בגילאי 6-12, סובלים מהפרעת קשב וריכוז. היא עשויה לגרום לילד או למבוגר לקשיים בבית הספר ובחיי החברה, מביאה למעורבות גבוהה יותר בתאונות דרכים ואף עשויה לגרום לתופעות לוואי, כגון: דיכאון, השמנת יתר והתמכרויות. עם זאת, רבים מבעלי הפרעות אלה ניחנים ביצירתיות, חשיבה אבסטרקטית, חוש הומור, נכונות לנטילת סיכונים ואנרגיות גבוהות. לא ניתן לרפא אותן, מכיוון שאין מדובר במחלה, אולם קיימים טיפולים משולבים המפחיתים את הסימפטומים, ביניהם: תרופות, טיפול התנהגותי, אימון קוגניטיבי וטיפול פסיכולוגי.

תגובות

(7)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. הניה

    מתענינת במבחן מוקסו במחיר זול בשביל הבת שלי

  2. תפארת

    איפה עושים את המבדק? לאן נכנסים באתר?

  3. טובה מזור

    תרופות לילדים הפכו כל כך נפוצות היום בנושא הפרעות קשב וחשוב שבדיקה תהייה מקצועית וממוקדת. הבדיקות של פעם מתחדשות ויש היום יותר מכלי איד לאבחון, מה שמאפשר להצליב מידע ולהגיע לרמה גבוהה יותר של דיוק!

אירועים קרובים