בזק בינלאומי השיקה ארבע תוכנות ERP Hosted לעסקים קטנים

התוכנות שהושקו מאפשרות ניהול עסקי חשבונאי ולוגיסטי בשיטת תוכנה כשירות ● "נערכנו מבעוד מועד, ואנחנו משיקים את השירותים הללו כחלק מאסטרטגיה ארוכת טווח להוביל את תחום הענן בישראל", אמר דן זיצ'ק, סמנכ"ל פתרונות לעסקים בבזק בינלאומי

בזק בינלאומי השיקה הבוקר (ב') ארבע תוכנות ERP Hosted לעסקים קטנים, המאפשרות ניהול עסקי חשבונאי ולוגיסטי בשיטת תוכנה כשירות (SaaS).

תוכנת Online Invoice היא שירות ניהול חשבונות וחשבוניות שיכול להחליף את פנקס החשבוניות הידני או את תוכנת הנהלת החשבונות הנמצאת במחשבי הארגון; Online Business Manager הוא שירות ניהול עסקי ופיננסי (כולל הנהלת חשבונות מלאה), המאפשר ניהול ושליטה בעסק באמצעות דוחות ומידע תומך קבלת החלטות; Online Retail Manager מאפשר ניהול עסקי ופיננסי של מערך קמעונאי, החל מנקודת מכירה בודדת וכלה ברשת מרובת סניפים; ועם Online Supply Manager ניתן לבצע ניהול עסקי ופיננסי של מערך סיטונאי.

החברה מציעה את השירותים הללו בשיתוף פעולה עם קומקס, המתמחה ב-SaaS.

דן זיצ'ק, סמנכ"ל פתרונות לעסקים בבזק בינלאומי, אמר לאנשים ומחשבים, כי השירותים החדשים מהווים חלק מאסטרטגיה של החדרת מיחשוב הענן לעסקים קטנים. "אם כולם מדברים על הענן הקורם עור וגידים, אצלנו פשוט עושים את זה", אמר. "נערכנו מבעוד מועד, ואנחנו משיקים את השירותים הללו כחלק מאסטרטגיה ארוכת טווח להוביל את תחום הענן בישראל"

לדבריו, "לקחנו את מודל הענן וחרטנו על דגלנו להריץ אותו קדימה. אנחנו רואים במיחשוב הענן התפתחות של האינטרנט ומבקשים להפוך את ה-IT ל-IP". הוא הוסיף, כי בזק בינלאומי היא חברת IT וכי "זה מה שאנחנו יודעים לעשות, ואת זה אנחנו מספקים למשתמשים".

זיצ'ק הוסיף, כי "הרעיון המרכזי הוא לאפשר לחברות קטנות יותר ליהנות משירותים מתקדמים שיקפיצו להן את היכולות העסקיות. אם בעבר היו לחברות אלה פתרונות כאלה או אחרים לנהל את העסק, באמצעות השירותים הללו אנחנו מאפשרים להן לקפוץ מדרגה, ומה שהיה נחלתן של החברות הגדולות מצוי יותר ויותר בידי החברות הקטנות".

הוא אמר, כי הדבר מתאפשר בזכות הכנה מראש של הפלטפורמות של בזק בינלאומי, לרבות הדטה-סנטר ותשתיות התקשורת, כך שהחברה תוכל להציע פתרונות מנוהלים מקצה לקצה.

השירותים מהווים המשך למהלכים נוספים שביצעה החברה השנה תחת המיקוד העסקי של אספקת תשתיות IT כשירות (IT as a Service). החברה השיקה עד כה, בשיתוף עם מיקרוסופט (Microsoft), את השירותים Online Access – Online Exchange, כמו גם Online Meeting – Live Meeting, Online Share – Online Sharepoint וכן Online Messenger – Online Communicator.

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אדר

    לינק מעודכן לפירוט על פריוריטי: http://www.sibud.com/priority

  2. משתמש מרוצה

    ישנם עוד מערכות לניהול עסק בטכנולוגיה של מיחשוב ענן. למשל מערכת להפקת חשבוניות של חברת Pro-Bill. פתרון מלא לעסקים קטנים בחצי מחיר. אני מאוד מרוצה.

  3. משתמש ותיק

    לפני שנכנסים להרפתקאה חדשה, שווה לבדוק את האלטרנטיבות הקיימות בשוק לתוכנת הנהלת חשבונות באינטרנט, כולל את אלו המציעות תוכנת הנהלת חשבונות בחינם!!! סביר להניח שתתקשו למצוא תוכנת הנהלת חשבונות הנותנת כלים מתקדמים ללא עלות נוספת. זום לעסקים של חברת אשבל כוללת כלים כאלה ומוצעת היום גם במודל "ענן" . http://www.eshbel.co.il/תוכנת-הנהלת-חשבונות.htm http://www.eshbel.co.il/תוכנה-להנהלת-חשבונות-אינטרנט.htm

אירועים קרובים