"צו 8" של התעשייה – למען תושבי הדרום

בזק תתקן תקלות של תושבים באזור עוד באותו היום ושלחה מטענים וסוללות לחיילים בנקודת הכינוס של צה"ל ● הסטארט-אפ Wispa ואתר הומלס מציעים פלטפורמות לקישור בין תושבי הדרום למשפחות שמעוניינות לארח אותם ● ולייבפרסון קונה מוצרים מעסקים קטנים באזור המופגז

נמשך מאמץ ההתגייסות של חברות למען תושבי הדרום: מספר חברות טכנולוגיה ותקשורת הודיעו בימים האחרונים על מתן הטבות לאזרחים המופגזים, ועל אפשרות לארח אותם מחוץ לאזור.

כך, למשל, בזק הודיעה כי תגברה את השירות והחל מהיום (ב') תיענה לכל תקלה או הזמנה של לקוחות מהאזור עוד ביום הפנייה.

במקביל, בזק ערוכה להתקין טלפונים קוויים באזורי הכינוס של צה"ל, כדי שהחיילים יוכלו לדבר בהם באופן חופשי. כמו כן, החברה שלחה לחיילי צה"ל אלפי סוללות נטענות ומטענים לטלפונים הסלולריים, על מנת שיוכלו להמשיך לשמור על קשר עם הבית גם בתנאי השטח. החבילות נשלחו בתיאום עם האגודה למען החייל וצה"ל, וכמענה לצורך של החיילים.

הסטארט-אפ Wispa חבר להתאחדות הסטודנטים ולמנהלים של קבוצות רבות בפייסבוק (Facebook) ומציע שירותים שונים לתושבי הדרום וכוחות הביטחון: אירוח משפחות, משלוחי מזון לחיילים ואף סיוע לזוגות צעירים שחתונתם בוטלה בשל המצב.

החברה צירפה לאפליקציה שלה את האופציה "עזרה לדרום", שלחיצה עליה מאפשרת לאזרחים ולעסקים להציע לתושבי האזור אירוח או שירותים אחרים, ולתושבים עצמם להעלות בקשות סיוע. אנשי Wispa אף החליטו לפרסם באפליקציה הצעות אירוח שעלו בקבוצות ברשתות החברתיות ובפורומים, על מנת להגיע לכמה שיותר משפחות ותושבים הזקוקים לסיוע.

בינתיים זמינה האפליקציה רק למכשירי אפל (Apple), אולם ב-Wispa עובדים בימים אלה על גרסה מותאמת לאנדרואיד (Android) וזו אמורה לצאת בשבועות הקרובים. אלה שאין להם מכשירי iOS מוזמנים להיכנס לאחת מקבוצות הפייסבוק שמפורטות בדף הייעודי שהעלתה החברה (כאן ניתן גם להוריד את האפליקציה).

אתר הומלס (Homeless) השיק אף הוא לוח חירום, שמאפשר לתושבי הדרום ולמשפחות שמעוניינות לארח ליצור קשר. הלוח מאפשר חיפוש ממוקד על פי קריטריונים: מיקום, מספר נפשות, אפשרות להתארח עם בעלי חיים ועוד. כמו כן, ניתן באמצעותו לבקש ולהעביר סיוע לתושבים בדרום.

לייבפרסון (Live Person), שמספקת לחברות שירות צ'אט עם מבקרים באתר שלהן, החליטה לקנות מוצרים מעסקים קטנים בדרום. כחלק מהיוזמה, קבוצת ה-Small Business של החברה יצרה קשר עם מאפיות באשקלון, שמעבירות לה מוצרים על מנת שהעובדים יוכלו לרכוש אותם.

גם החברה שלכם מציעה הטבות למען תושבי הדרום? אתם מוזמנים לפנות אלינו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים