מהעמוד הפרוץ של מכבי תל אביב ועד לאתר מחו"ל שמבין את המצב בישראל

הרשת ממשיכה לגעוש בעקבות המצב ולספק מידע מעניין לצד ממים מקוריים ● לפניכם כמה מהבולטים שבהם

מבצע צוק איתן ממשיך לגרום לסערה ברשת – מימין ומשמאל, ולגרות את היצירתיות וחוש ההומור של הגולשים. פרשת ההפגנה האלימה שאירעה במוצאי שבת בכיכר הבימה בתל אביב ממשיכה לעורר גלים בעיקר בפייסבוק (Facebook), כאשר רבים מאשימים את יואב אליאסי (הצל), ממארגני ההפגנה, באלימות ובגסות רוח, והוא מצידו טוען שהוא לא אלים.

עוד פריצות לאתרים ישראליים
אתמול נמשכו גם הפריצות של האקרים פרו-פלסטיניים לעמודי פייסבוק ישראליים, כאשר הפעם מדובר בזה של מכבי תל אביב בכדורגל. במקום סמל הקבוצה, הפורצים פרסמו בתמונת הקאבר של העמוד תמונה של גבר ערבי עטוי כפייה. את תמונת הפרופיל הם דווקא בחרו להשאיר.

פריצה "לא ספורטיבית". מתוך פייסבוק

כמו כן, הבוקר הותקף האתר של חברת מט"ח 24, שעוסקת במסחר במטבע חוץ, על ידי האקרים פרו-פלסטינים, ככל הנראה מטורקיה. בחברה פעלו בשעות האחרונות על מנת להשיב את האתר לתקנו וציינו כי "למען הסר ספק, כספי הלקוחות מובטחים בחשבונם".

הקבוצה הפורצת מכונה Alsancak וחבריה שתלו באתר של מט"ח 24 הודעה הקוראת לשחרור פלסטין ולמלחמת סייבר מול אתרים של חברות מרכזיות. ברקע התנגנה מוזיקה והופיעה המילה "ביסמאללה" – בשם האל.

הטיול לפראג והנציגה תומכת ישראל
הנה הוכחה שיש בחו"ל אנשים טובים שמבינים את המצב שעובר עלינו: ישראלי שהזמין טיול ברשת והצטרך לבטל אותו עקב המצב זכה למחווה מיוחדת מ-Airbnb: אתר הטיולים והנסיעות הסכים לבקשתו לבטל את הטיול מבלי לשלם דמי ביטול וכספים אחרים.

אלון דיאמנט, מהנדס תוכנה ב-Everything.me, תכנן מזה זמן רב טיול לפראג ביחד עם חברים, והם היו אמורים להמריא לפני ימים אחדים. אלא שמבצע צוק איתן כבר החל, חלק מהחברים גויסו למילואים וחלקם האחר רצה להישאר בארץ עם קרובי משפחה, והם נאלצו, כאמור, לבטל.

בצר לו פנה דיאמנט לאתר ממנו הזמין והופתע למצוא שם אוזן קשבת. נציגת האתר כתבה לו ש-"המחשבה על המצב בישראל שוברת את ליבי" והעניקה לו זיכוי מלא על כל הסכום ששילם וקופון על סך 50 דולר להזמנה עתידית.

החמאס וישראל על מגרש אחד
Israel under fire
הוא עמוד פייסבוק שמיועד בעיקר להסברה כלפי חוץ וכולל בין היתר ממים שמבקשים להבהיר לעולם את נקודת המבט הישראלית.

מם שמשלב בין האירועים האקטואליים. מתוך פייסבוק

אחד מהם מציב את החמאס וישראל על אותו מגרש כדורגל, כנראה בהשראת גמר המונדיאל שהתקיים אתמול, ומבקש להדגיש שבעוד שהחמאס מספק טילים, ישראל מספקת עזרה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים