אלי לביא, ח.י. אלקטרוניקה: "היקף המכירות שלנו באחסון מבוסס פלאש יצמח בנתון דו-ספרתי השנה"

"מחירי מערכות האחסון מבוסס פלאש, שהיו יקרים בעבר, יורדים וממשיכים לרדת", אמר לביא, מנכ"ל החברה

"עולם האחסון הארגוני ניצב בפתחה של מהפכה ולא של שינוי התפתחותי. האחסון מבוסס פלאש מספק מענה למגוון מצוקות המנמ"רים. אנו חשים את השינוי בשוק ולכן אני מעריך כי היקף המכירות שלנו בתחום האחסון מבוסס פלאש יצמח השנה בנתון דו-ספרתי באחוזים", כך אמר אלי לביא, מנכ"ל ח.י. אלקטרוניקה מקבוצת ח.י.

לביא דיבר בפתח כנס שערכה קבוצת ח.י., נציגתה הבלעדית של HGST בארץ. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ה') באולם אירועים סטוקו בתל אביב, בהשתתפות עשרות מקצועני אחסון. את הכנס הנחה פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים.

לביא, אמר כי ח.י. אלקטרוניקה היא חלק מקבוצת ח.י., "חברה פרטית להפצת ושיווק רכיבים לתעשייה, מוצרי מיחשוב ואלקטרוניקה, מוצרי תקשורת ומוצרי חשמל". הקבוצה, אמר לביא, הוקמה לפני 28 שנים, מונה 360 עובדים ומחזורה השנתי עומד על 700 מיליון שקלים.

ארז צארום, מנהל ה-IT בחברת טראקס. צילום: קובי קנטורבמסגרת הפעילות של החברה בראשותו, אמר לביא, "אנו מייצגים את HGST, חברה בת של ווסטרן דיגיטל (Western Digital), הפועלת בעולם האחסון, ולה פתרונות לאחסון עתיר ביצועים ולשמירת נתונים בארגוני אנטרפרייז. בעקבות הרכישה של HGST את יצרניות אחסון הפלאש sTec ו-Virident, המתמחה בעולם האחסון מבוסס פלאש לצד השרת, החברה חיזקה את מעמדה בתחום פתרונות האחסון עבור יישומי וירטואליזציה, בסיסי נתונים, מיחשוב ענן ואפליקציות בהיקפים נרחבים".

לביא ציטט את נתוני חברת המחקר IDC, לפיהם שוק ה-SSD צפוי לגדול פי שלושה בשנים הקרובות: משוק של 2.5 מיליארד דולר ב-2012 ל-7.2 מיליארד ב-2017. לביא סיכם באומרו כי "ה-SSD מספק ביצועים גבוהים בהרבה מאשר זה של האחסון המסורתי. מחירי מערכות אחסון מבוסס פלאש, שהיו יקרים בעבר, יורדים וממשיכים לרדת. ארגונים נדרשים לפתרונות אחסון יעילים ואיכותיים, המטפלים בנפחי מידע הולכים וגדלים – ופה אנו ב-ח.י. מספקים את המענה עם מוצרי HGST. כך, ב-11 השנים שאנו עובדים איתם מכרנו שני מיליון דיסקים במגוון תצורות".

"האחסון הוא אחד מאבני היסוד של טראקס"
ארז צארום, מנהל ה-IT בחברת טראקס (Tracx), אמר כי החברה מספקת תובנות מעולם המיחשוב החברתי. "אנו מנטרים, מנתחים ונותנים מענה אחד לכל צרכי המדיה הברתית עבור ארגוני אנטרפרייז", אמר צארום, וציין כי החברה ישראלית, לה מטה בניו יורק, והיא מונה 60 עובדים.

צילום ועריכת וידיאו: ליאור רובינשטיין

האחסון, אמר צארום, "הוא אחד מאבני היסוד במיחשוב של החברה. אנו מטפלים בנפחי מידע רבים, עם מהירות תגובה נמוכה". לדבריו, "הייתה לנו בעיה בשימוש של דיסקים של יצרן אחסון מסויים, אשר כל הזמן קרסו, לא היו אמינים וסיפקו ביצועים נמוכים ולא יציבים".

לפני חצי שנה, אמר צארום, "החלטנו להטמיע את הדיסקים של HGST, לצד דיסקים של חברות נוספות. הסיבה להחלפת הדיסקים הייתה הרצון להגדיל את רמת האמינות והביצועים של מערכות האחסון". מאז, סיכם צארום, "בלא לפתוח פה לשטן, לא הייתה לנו בעיה של קריסה או בעיית ביצועים ולו עם דיסק אחד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים