מטריקס העלתה לאוויר אתר חדש לאפריקה ישראל בהיקף מאות אלפי שקלים

האתר כולל מידע נרחב ומקיף על פרויקטי הבנייה של החברה לצד נתונים אודות דירות למכירה המתעדכנים בזמן אמת

אפריקה ישראל מגורים, מקבוצת אפריקה ישראל השקעות, העלתה לאוויר אתר אינטרנט חדש. האתר פותח על ידי מטריקס דיגיטל בשיתוף אנשי חטיבת ה-IT של קבוצת אפריקה ישראל. הפרויקט ארך שנה והסתיים בימים אלה. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על מאות אלפי שקלים.

האתר החדש כולל מידע נרחב ומקיף על פרויקטי הבנייה של החברה לצד נתונים אודות דירות למכירה, המתעדכנים בזמן אמת באמצעות ממשק למערכות התפעוליות של החברה.

פיתוח האתר נעשה על ידי חטיבת ה-IT של קבוצת אפריקה ישראל בשיתוף מנהלי השיווק של אפריקה ישראל מגורים, והוא בין הפרויקטים הראשונים בארץ שפותחו על גבי SharePoint 2013, תשתית ניהול התוכן של מיקרוסופט (Microsoft). הפיתוח והעיצוב בוצעו על ידי מטריקס דיגיטל. בשלב הראשון האתר עלה לאוויר בעברית ובאנגלית, ובקרוב יעלה לאוויר גם בצרפתית וברוסית.

בתהליך בניית האתר הושם דגש על יצירת חווית לקוח ייחודית ומתקדמת באמצעות ניווט אינטואיטיבי וידידותי, אלמנטים גרפיים מעוצבים וקבלת מידע רלוונטי המתייחס לסביבת הפרויקט.

אורן הוד, מנכ"ל חברת אפריקה ישראל מגורים סיפר כי "האתר החדש עוזר לנו לספק ללקוחותינו מידע אמין, עדכני ומקיף, וממשיך לחזק את מעמדה של החברה".

לדברי זאביק הירשמן, מנמ"ר קבוצת אפריקה ישראל, "האתגר הגדול בפרויקט היה לוח הזמנים הצפוף ורתימת כל הגורמים המעורבים לעבודה משותפת. תהליך הפיתוח היה מהיר ויעיל מאוד. הצלחנו לצמצם את עלות הפיתוח בכ-50% ולעמוד בתאריך היעד".

"שמנו דגש על אופן הצגת הנתונים באתר, עיצובו וחוויית המשתמש", סיכמה סמדר עוז, מנהלת מחלקה במטריקס דיגיטל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים