האוסקר, הסלפי ואלן דג'נרס

תמונה שצילמה מנחת טקס האוסקר, אלן דג'נרס, שלה עם כמה מהכוכבים הגדולים ביותר של הוליווד הפכה לציוץ שזכה למספר הרי-טוויטים הגדול ביותר בהיסטוריה ● אובמה והציוצים שנגעו לבחירה שלו לנשיאות נותרו הרחק מאחור

טקס האוסקר של 2014 שנערך הבוקר (ב') ייזכר עוד הרבה זמן – אבל לא רק בגלל השמלות היפות או הפאדיחות המצחיקות שקרו בו. הפעם, המורשת שישאיר אחריו הטקס, והמנחה שלו, אלן דג'נרס, שונה לחלוטין.

דג'נרס החליטה במהלך האירוע לאסוף לצילום קובצתי כמה מהשחקנים הבכירים ביותר של הוליווד, בין השאר ברדלי קופר, מריל סטריפ, בראד פיט, ג'ניפר לורנס, אנג'לינה ג'ולי, קווין ספייסי, ג'ארד ליטו ועוד כמה שמות מפורסמים, וצייצה את התמונה בחשבון הטוויטר (Twitter) שלה עם הכיתוב: "אילו הזרוע של ברדלי הייתה ארוכה יותר. הצילום הטוב ביותר אי פעם". היא הוסיפה לציוץ את ההאשטאג "oscars#".

הציוץ והתמונה, זכו, נכון לעכשיו, ליותר מ-2.3 מיליון רי-טווטים (ציוצים מחדש), מה שהפך אותו לציוץ המרוטווט אי פעם. כבר כתבנו על טרנד הוויפי החדש שהולך לשטוף את העולם, והנה הוא כבר קובע שיאים.

השיא הקודם, היה שייך לציוץ של נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, שצייץ אחרי בחירתו לכהונה שנייה בשנה שעברה את הציוץ Four More Years כשהוא מחבק את הגברת הראשונה – תמונה שזכתה ל-780 אלף רי-טווטים בלבד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים