חברת אבטחת המידע SourceFire פותחת סניף בישראל

בראש הסניף יעמדו ליאור דולפין - שישמש כמנהל מכירות אזורי, ואהרון יוסף - שישמש כמנהל הפיתוח העסקי ● מוביסק תמשיך להיות המפיצה הבלעדית של מוצרי החברה בארץ, ותעבוד מול השותפים שיטמיעו בישראל את מוצריה ● דולפין: "היקף המכירות בשנה-שנתיים הקרובות יעמוד על כמה מיליוני דולרים. נגייס כמה עובדים בהמשך השנה להגדלת הפעילות שלנו"

ליאור דולפין, מנהל פעילות סייבר בסיסקו ישראל. צילום: קובי קנטור

חברת אבטחת המידע SourceFire פותחת סניף בישראל – כך נודע לאנשים ומחשבים. בראש הסניף יעמדו ליאור דולפין – שישמש כמנהל מכירות אזורי, ואהרון יוסף – שישמש כמנהל הפיתוח העסקי. חברת מוביסק (Mobisec) תמשיך להיות המפיצה הבלעדית של מוצרי SourceFire בארץ, ותעבוד מול השותפים שיטמיעו בישראל את מוצריה.

במסגרת תפקידו החדש, יהיה אחראי דולפין על מכלול הפעילויות העסקיות בחברה, גיוס שותפים עסקיים, ייעוץ בתחומי אבטחת מידע, פיתוח פתרונות הגנה מותאמים לארגון ועוד. יוסף, בעל ותק בתחום תקשורת ואבטחת המידע, יהיה אמון על הפיתוח העסקי והטכנולוגי של החברה בישראל.

בראיון לאנשים ומחשבים, אמר דולפין, כי כבר כיום יש לחברה לקוחות, וכי להערכתו המכירות של הסניף החדש שמוקם יעמדו בשנה-שנתיים הקרובות על כמה מיליוני דולרים. "נגייס כמה עובדים בהמשך השנה להגדלת הפעילות שלנו", אמר דולפין. "יתרונה של החברה הוא בהיותה בעלת יכולת הזיהוי הכי גבוהה בשוק של רוגלות – גם בתחנות הקצה וגם בשרתים. SourceFire מחוללת שינוי באופן שבו ארגונים וגופים ציבוריים בינוניים עד גדולים מנהלים סיכוני אבטחה, ומפחיתה אותם למינימום".

SourceFire עוסקת בפיתוח ובמכירת פתרונות לאבטחת רשתות מחשבים ומערכות מידע בזמן אמת. פתרונות החברה כוללים תוכנות וחומרה, המאפשרים הגנה מפני חדירות לרשתות מחשבים ותקשורת, מערכות מידע ורשתות פנים ארגוניות. מוצרי החברה מספקים פתרונות הגנה מפני התקפות Zero Day, מתקפות ממושכות וממוקדות (APT) ופתרונות להגנה מפני רוגלות. הפתרונות פותחו במטרה לתת מענה מלא לרגולציות שונות בעולם אבטחת המידע במגזרים השונים, ומספקים יכולת ללמוד בזמן אמת את הרשת ולהתאים את מדיניות ההגנה לכל מערכת.

החברה הוקמה ב-2001 ומרכזה בקולומביה, מרילנד. הצמיחה הראשונית של SourceFire מומנה באמצעות ארבעה סבבים נפרדים של גיוסים בסך 56.5 מיליון דולרים מקרנות הון סיכון. ב-2005 ניסתה צ'ק פוינט (Check Point) הישראלית לרכוש את החברה תמורת 225 מיליון דולרים, אולם הרשויות בארצות הברית מנעו זאת. ב-2008 דחתה SourceFire הצעת רכישה נוספת, הפעם בסך 187 מיליון דולרים, שבאה מברקודה (Barracuda Networks). הכנסותיה ברבעון הרביעי של 2012 עמדו על 67.4 מיליון דולרים, אשר שיקפו גידול של 27% לעומת הרבעון המקביל ב-2011. הכנסותיה השנתיות עמדו על 223.1 מיליון דולרים – עליה של 35% לעומת 2011.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים