iPhone 4 יושק בישראל ב-24 בספטמבר

החל בתאריך זה ניתן יהיה לרכוש את המכשירים, בצירוף חבילות תואמות, באורנג', סלקום ופלאפון ● כמו כן, ניתן יהיה להשיג אותו בחנויות איי-דיגיטל, נציגת אפל בישראל ● המחירים של המכשירים עדיי לא ידועים, אולם ההערכה היא, כי מחיריהם יהיה דומה למכשירי 3Gs בעת ההשקה ● במקביל, צפויה ירידה במחיריהם של מכשירי ה-iPhone מהדורות הקודמים

נקבע מועד ההשקה של iPhone 4 בישראל: אורנג', סלקום ופלאפון יחלו למכור את המכשירים ביום ו' בשבוע הבא, 24 בספטמבר. כמו כן, ניתן יהיה להשיג אותם החל מאותו תאריך בחנויות איי-דיגיטל (iDigital), נציגת אפל (Apple) בישראל. המכשירים שיימכרו באיי-דיגיטל ימשיכו להימכר רק עם תוכניות ברשת פלאפון, כפי שהיה עד כה.

מחירי המכשירים עדיין אינם ידועים, אך ההערכה היא, כי אלה יהיו דומים למכשירי iPhone 3Gs בעת ההשקה, יחד עם חבילות הכוללות תוכניות גלישה וזיכויים ברמות שונות. במקביל, צפויה ירידה במחיריהם של ה-iPhone מהדגמים הקודמים.

בשלב זה לא ידוע האם החברות תערוכנה קמפיין אחיד לשיווק ה-iPhone 4, כפי שעשו בהשקת ה-iPhone 3Gs. כמו כן, טרם ידוע האם המכשירים יימכרו עם כיסוי המקל על בעיות הקליטה של iPhone 4. הסיבה לכך היא הודעתה של אפל, כי היא מפסיקה לחלק את הכיסוי, משום שהתקלה פחות מהותית ממה שחשבה תחילה.

לפי הערכות, בחודשים שמאז ההשקה של ה-iPhone בישראל נמכרו על ידי כל אחת מהמפעילות הסלולריות כ-50 אלף מכשירים. בחודשיים האחרונים אזל מלאי המכשירים אצל המפעילות, והן דחו את הזמנת המכשירים למועד השקת ה-iPhone 4.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים