אפל: חלוקת כיסויי מגן ל-iPhone 4 – רק עד סוף החודש

החברה הודיעה, כי תפסיק את התוכנית, שנוצרה בעקבות תקלת האנטנה ב-iPhone 4, ב-30 בספטמבר ● כל מי שירכוש את המכשיר לאחר תאריך זה יוכל לקבל כיסוי מגן עבורו רק אם יפנה למרכז התקלות של אפל ● בחברה טוענים, כי בעיית הניחות של האנטנה שמשובצת ב-iPhone 4 קטנה יותר משסברה בתחילה

אפל (Apple) הכריזה שהיא לא מתכוונת להמשיך בתוכנית חלוקת כיסויי המגן, שהחלה בעקבות תקלת האנטנה ב-iPhone 4, לאחר ה-30 בספטמבר. מי שירכוש iPhone 4S לאחר תאריך זה לא יוכל לקבל כיסוי מגן, גם אם ייתקל בבעיות אנטנה, אלא אם יפנה למרכז התקלות של החברה. במקביל, הודיעה החברה על שינוי תנאי ההחזרה של המכשיר עבור רוכשי iPhone 4 החל מתחילת אוקטובר.

למעשה, מי שרכש את ה-iPhone החדש לפני ה-23 ביולי איבד את הזכות שלו לקבל את הכיסוי. מי שרכש את המכשיר לאחר מכן יכול לבקש כיסוי רק בחודש הראשון שלאחר הרכישה, באמצעות יישום שאותו ניתן להוריד למכשיר.

יצוין, כי אפל טענה שבעיית ניחות האנטנה שמשובצת ב-iPhone 4 היא בקנה מידה קטן יותר ממה שסברה בתחילה, וכי רק אחוז קטן יחסית מהרוכשים נדרש להשתמש בכיסוי מגן. כאמור, אלה ימשיכו לקבל אותו בחינם עד סוף החודש בלבד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים