עונת המלפפונים: הרשתות החברתיות רשמו שיא חדש של כניסות במהלך יולי

פייסבוק וטוויטר רשמו שיא חדש של כניסת מבקרים ייחודיים במהלך יולי, מה שמסביר לפחות באופן חלקי מה עושים העובדים כשעומס העבודה פוחת ● פייסבוק שירתה במהלך יולי לא פחות מ-162 מיליון משתמשים ייחודיים, המהווים גידול של 11% בהשוואה ליולי 2010 ● טוויטר, לעומתה, זינקה ב-32% וסיפקה את צרכיהם החברתיים של 32.8 מיליון משתמשים ייחודיים במהלך יולי

ידוע הוא שמדי שנה, במהלך יולי-אוגוסט, תפוקת העבודה יורדת באופן דרמטי. אולם, מסתבר שיש גם מי שמרוויח מכך – חוץ מהקייטנות, חברות התעופה והמלונאים, כמובן. על פי נתוני חברת המדידה ComScore, רשמו פייסבוק (Facebook) וטוויטר (Twitter) שיא חדש של כניסת מבקרים ייחודיים במהלך יולי, מה שמסביר לפחות באופן חלקי מה עושים העובדים כשעומס העבודה פוחת.

פייסבוק, שמדורגת במקום הרביעי ברשימת האתרים בעלי מספר הכניסות הרב ביותר בארצות הברית – אחרי גוגל (Google), יאהו! (!Yahoo) ומיקרוסופט (Microsoft), שירתה במהלך יולי לא פחות מ-162 מיליון משתמשים ייחודיים. זאת, בהשוואה ל-160 מיליון בחודש יוני ו-157 מיליון "בלבד" במהלך מאי. לעומת 145 מיליון כניסות ביולי 2010, מדובר בגידול של 11%.

טוויטר, שמדורגת במקום ה-34 בארצות הברית, סיפקה את צרכיהם החברתיים של 32.8 מיליון משתמשים ייחודיים במהלך יולי. זאת, בהשוואה ל-30.6 מיליון ביוני ו-27 מיליון במאי. בהשוואה ל-24.8 מיליון הכניסות שרשמה טוויטר ממשתמשים ייחודיים ביולי 2010, מדובר בזינוק חד של 32%, על פי נתוני ComScore.

הרשת החברתית הצעירה בעולם, גוגל פלוס (+Google), לא דורגה בנפרד על ידי ComScore ונתוני התעבורה שלה נוטרו כחלק מקבוצת אתרי גוגל – שהיו, כאמור, הנצפים ביותר במהלך יולי, עם 182.2 מיליון כניסות של מבקרים ייחודיים. לפני מספר שבועות דיווחה ComScore, כי נכון ל-24 ביולי משרתת גוגל פלוס כ-25 מיליון משתמשים – מה שהופך אותה לרשת החברתית בעלת שיעור הצמיחה הגדול ביותר בעולם, בהתחשב בעובדה שהיא הושקה רק בתחילת יוני.

גם לינקדאין (Linkedin) רשמה לזכותה שיא, אולם במקרה שלה מדובר היה בשיא שלילי. כך, היוותה הרשת החברתית בית ל-32.5 מיליון משתמשים ייחודיים במהלך יולי, המהווים ירידה מינורית לעומת 33.9 מיליון המבקרים הייחודיים שהיו לה ביוני ו-33.3 מיליון במאי.

למרות שנראה שעובדים רבים בילו את חופשת הקיץ שלהם מול הרשתות החברתיות, היו גם מי שבחרו לבלות בסרטים, הצגות, הופעות ואירועי ספורט שונים. בזכות כך, זינקו אתרי מכירת הכרטיסים בארצות הברית במהלך יולי, כשבראשם Ticketmaster עם 10.9 מיליון מבקרים ייחודיים. מיד אחריו ברשימה דורג אתר MovieTickets עם 5.6 מיליון משתמשים ייחודיים ואתר Tickets.com עם 3.6 מיליון.

גם ההורים האמריקניים התבלטו בשימוש באינטרנט במהלך יולי, וניצלו את הרשת לאיתור מבצעי חזרה ללימודים ברשתות כלי הכתיבה. בזכות כך, רשמו אתרי הרשתות גידול של 13% במשתמשים הייחודיים במהלך יולי. אתר רשת Staples דורג במקום הראשון עם 7.3 מיליון כניסות, אחריו הגיע האתר של אופיס דיפו (Office Deopt) עם 4 מיליון ובמקום השלישי דורגו אתרי רשת QVC עם 3.6 מיליון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים