מיקרוסופט שדרגה את שירות הענן SkyDrive

השירות, שמהווה חלק מחבילת היישומים שמוצעת למשתמשי Windows Live רשומים, נבנה מחדש באמצעות שימוש ב-HTML 5 ו-CSS 3 ומציע, על פי מיקרוסופט, מהירות עבודה גבוהה יותר פי 6 עד 9 בממוצע, בהשוואה לגרסה הקודמת שהושקה ב-2007 ● בנוסף, מדווחת מיקרוסופט, התכנון מחדש מאפשר ניווט מהיר יותר בין המסמכים והתיקיות ומציע צפייה מהירה יותר בתמונות שמאוחסנות בו

SkyDrive, שירות האחסון החינמי בענן של ענקית התוכנה מיקרוסופט (Microsoft), עבר בימים האחרונים שדרוג משמעותי, לאחר שנבנה מחדש באמצעות שימוש ב-HTML 5 ו-CSS 3 – תקני האינטרנט החדשים, שנתמכים על ידי כל הדפדפנים המובילים בגרסאותיהם חדשות. לפי מיקרוסופט, התכנון מחדש מאפשר ניווט מהיר יותר בין המסמכים והתיקיות ומציע צפייה מהירה יותר בתמונות שמאוחסנות בו. לפי החברה, הגרסה החדשה מהירה פי 6 עד 9 בממוצע לעומת הגרסה הקודמת, שהושקה ב-2007.

אחד השינויים המרכזיים בשירות, שמהווה חלק מחבילת היישומים שמוצעת למשתמשי Windows Live רשומים, הוא שכעת כל הקבצים שמורים בתיקייה ראשית אחת, עם הפרדה בין קובצי עבודה לתמונות. כך, SkyDrive מציג כעת רשימת תיקיות וקבצים סטנדרטית שכל משתמש ב-PC מכיר, והמעבר בין התיקיות מהיר ביותר.

גם תחום הצגת התמונות עבר, כאמור, שדרוג משמעותי, כאשר כעת מוצגות כל תיקיות התמונות בצורה מסודרת ונאה. כל תמונה בגרסה החדשה מייצגת תיקייה ומראה בנוסף גם את שם התיקייה ואת כמות התמונות ששמורות בה. מעבר לכך, הצפייה בתמונות מבוצעת באופן חלק יותר, שמזכיר יישומים שולחניים פופולאריים להצגת תמונות.

תרומה נוספת למהירות העבודה הגבוהה יותר של השירות המשודרג, היא ההחלטה של מיקרוסופט להסיר מ-SkyDrive את הפרסומות. כעת, במקום הפרסומות, מופיעים בפס צד פרטים אודות הקובץ ואפשרויות תיוג שונות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים