הנציבות לוחצת על מנהיגי האיחוד האירופי לפעול לשוק טלקום מאוחד

לאחר שהצליחה למתן את עלות השיחות בטלפון הסלולרי באירופה, מבקשת נילי קרוס, נציבת הטלקום של האיחוד, להפחית את העלות של שיחות הטלפון בקווים נייחים בין מדינות ביבשת ● מעוניינת להעניק לנציבות זכות וטו במכרזים להקצאת תחומי תדרים במדינות אירופה

קנסות נגד גוגל. האיחוד האירופי

שוק אחד של חברות טלקום בכל אירופה והפחתת העלות של הפעילות העסקית באינטרנט, עשויים לקדם את הצמיחה הכלכלית באזור בשיעור של 4% עד שנת 2020. מסר זה יועבר למנהיגי האיחוד על ידי נציגי הנציבות האירופית בוועידה שתיערך היום (ה') ומחר.

לאחר שהצליחה למתן את עלות השיחות בטלפון הסלולרי באירופה, מבקשת נילי קרוס, נציבת הטלקום של האיחוד האירופי, להפחית את העלות של שיחות הטלפון בקווים נייחים בין מדינות באירופה. לטענת קרוס, מגזרי הטלקום וההיי-טק תורמים לכלכלה ביבשת פחות מאשר בארצות הברית או סין.

קרוס מבקשת להעניק לנציבות האירופאית זכות וטו במכרזים להקצאה של תחומי תדרים במדינות אירופה, ולאפשר למפעילות הטלקום לגבות סכומים גבוהים יותר מחברות דוגמת גוגל (Google) על תעבורת נתונים בקצב מהיר.

כדי שהתוכנית תתקבל, צריכות לאשר אותה 28 המדינות החברות באיחוד. קרוס מבקשת להעביר את התוכנית עוד לפני שהפרלמנט האירופי יפוזר בחודש אפריל, לקראת הבחירות במאי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים