מוזילה שחררה למפתחים שני טלפונים המבוססים על מערכת ההפעלה Firefox OS

המכשירים, שמכונים Keon ו-Peak, יושקו בפברואר ופותחו בשיתוף פעולה עם חברת הסלולר הספרדית, TelefA3nica ● מכשירי ה-Keon מצוידים במעבד במהירות שעון של 1 ג'יגה-הרץ, צג מגע בגודל של 3.5 אינץ' ומצלמת 3 מגה-פיקסל ● מכשירי ה-Peak מצוידים במעבד במהירות 1.2 ג'יגה-הרץ, צג מגע בגודל של 4.3 אינץ', מצלמה אחורית באיכות 8 מגה-פיקסל ומצלמה קדמית של 2 מגה-פיקסל

מוזילה (Mozilla) שחררה למפתחים שני טלפונים חכמים, המכונים Keon ו-Peak, שמבוססים על מערכת ההפעלה מוכוונת האינטרנט, Firefox OS. המכשירים הראשונים יושקו בפברואר ופותחו בשיתוף פעולה עם חברת הסלולר הספרדית, TelefA3nica.

מחיריהם של המכשירים לא פורסמו עדיין, אך ניתן להסיק כי מאחר ומכשירי Firefox OS אמורים להציע חלופה זולה למכשירי אנדרואיד (Android) – הם יתומחרו בהתאם. על פי הודעה שפרסמה TelefA3nica בשנה שעברה, במחיר של כמאה דולרים אמורים מכשירי Firefox OS להציע חוויית שימוש טובה יותר ממכשירי אנדרואיד מקבילים.

מכשירי ה-Keon מצוידים במעבד במהירות שעון של 1 ג'יגה-הרץ, צג מגע בגודל של 3.5 אינץ' ומצלמת 3 מגה-פיקסל. מכשירי ה-Peak מצוידים במעבד במהירות 1.2 ג'יגה-הרץ, צג מגע בגודל של 4.3 אינץ', מצלמה אחורית באיכות 8 מגה-פיקסל ומצלמה קדמית של 2 מגה-פיקסל. שני הדגמים מציעים זיכרון פנימי של 4 ג'יגה-בייט עם אפשרות הרחבה באמצעות כרטיסי MicroSD, מודול GPS ומספר חיישנים.

היישומים למכשירי Firefox OS אמורים להתבסס על HTML 5 ויוכלו, בין השאר, ליצור רטט, לבצע שיחות ולשלוח הודעות SMS – על פי ההודעה שפרסמה מוזילה. הדגמים ששוחררו למפתחים נועדו להמחיש להם עד כמה קל לפתח יישומים למכשירי Firefox OS בשפת HTML 5.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים