8,000 גיליונות ל-DailyMaily – והיד עוד נטויה

פלי הנמר, המייסד והעורך האחראי של קבוצת האירועים והמדיה אנשים ומחשבים, מתבונן אחורה - אבל בעיקר קדימה, ובתשוקה ● דבר המו''ל

13/07/2022 16:02
המייסדים והמובילים את אנשים ומחשבים מאז ועד היום: דליה אסיא-פלד, מנכ"לית הקבוצה, ופלי הנמר, יזם ומנהיג.

מה אומר לכם המספר 8,000? האם בעיניכם זה מספר גדול או קטן? התשובה תלויה בשאלה: 8,000 יחידות של מה? בין אם המספר הזה גדול או קטן, היום (ד') יוצא הגיליון ה-8,000 של הניוזלטר היומי שלנו – ה-DailyMaily. זהו נתון משמעותי עבורנו – המייסדים, החתום מטה ורעייתו, הקוסמת דליה אסיא פלד, המערכת וכלל קבוצת אנשים ומחשבים – ובמלוא הענווה, גם עבור קהילת ה-IT של ישראל, שאותה הקמנו לפני 41 שנים.

אני משתמש במילה "גיליון" כשריד לעידן הפרינט, כי הוותיקים שבין קוראי שורות אלה ודאי זוכרים שאת אנשים ומחשבים הקמנו כחברה שהוציאה לאור עיתון מודפס ששמו היה, איך לא – אנשים ומחשבים. כבר אז, ובוודאי שמאז, קיבלנו שפע של הצעות מחברים ומכרים לשמות יותר עדכניים. אלא שהאמנתי ואני עדיין מאמין בכוחם העדיף של האנשים על המחשבים. המוטיב שלי היה אז ונשאר גם כיום: "תן לי אנשים טובים ומחשבים פחות ונעלה למשחק וננצח, ואם תיתן לי מחשבים מעולים ואנשים גרועים – זה סוף המשחק".

8,000 גיליונות של ה-DailyMaily זה בהחלט נתון משמעותי. בכל אחד מ-8,000 הגיליונות הללו הבאנו לכם את החדשות החמות ביותר בעולמות ההיי-טק וה-IT, דיווחים על התפתחויות ומגמות, ומאמרי דעה של מיטב המומחים בתעשייה. כך נעשה גם בגיליונות הבאים.

אז בגיליון ה-8,000 אני מדגיש את צד האנשים בחברה שלנו. אתייחס כאן ליותר ותיקים, ותגלו שהם הרוב. כבר אמרתי לא אחת שאנשים טובים ומקומות טובים הולכים יחדיו דרך ארוכה.

אולם, לפני כן, תודה למדיה של המדיה, הלוא היא העין השביעית – גוף התקשורת העצמאית הוותיק בישראל, שהתמזג לפני כשנתיים עם מיזם העיתונות העצמאית שקוף. במפת בעלויות התקשורת בישראל שהיא מפרסמת מדי שנה, קבוצת אנשים ומחשבים מופיעה עם שני ערוצי המדיה שלה – הפורטל והניוזלטר היומי, ה-DailyMaily. אנשים ומחשבים היא המדיה היחידה במפה של העין השביעית שמדווחת חדשות אודות סקטור מסוים בלבד – ההיי-טק, בעוד ששאר ערוצי המדיה במפה מדווחים לקהל הרחב ובשלל נושאים. בנוסף לשני ערוצי המדיה, מוזכרת זרוע הכנסים המקצועיים של אנשים ומחשבים.

מפת בעלויות התקשורת בישראל של העין השביעית ומקומה של אנשים ומחשבים.

מפת בעלויות התקשורת בישראל של העין השביעית ומקומה של אנשים ומחשבים.

מי ומי בוותיקים?

אז מי ומי בוותיקי משפחת אנשים ומחשבים? אמנם, קבוצת אנשים ומחשבים נחשבת כעסק משפחתי, אבל מהיום הראשון לא ראינו בו רק עסק. משפחה – כן. הרחבה של המשפחה הגרעינית, שכוללת את שלושת ילדינו. בשבילנו, במשפחת אנשים ומחשבים, הילדים הם העובדים שלנו, שהם גם יוזמים, מייצרים, חושבים ואף מתמודדים יחד אתנו עם האתגרים הלא פשוטים של ניהול חברת הפקות אירועים מובילה ומדיה ייחודית, כמו שלנו, המשרתת את ההיי-טק בישראל ובעולם.

המבחן המרכזי של כל משפחה היא הלכידות של בניה ובנותיה. ובכן, בחברתנו בת ה-41, המנהלים הבכירים פועלים בה כ-25-30 שנים. הצעירים – גם הם, בחלקם הגדול, צברו ותק של מעל 10 שנים יחד איתנו. "בני המשפחה" שלנו הם גם האנשים שהולכים איתנו שנים רבות בעיתונות, בכנסים ובוועידות. הם החברים שלנו, אנשים שמאמינים במה שאנחנו עושים, כבר מעל ארבעה עשורים. זה לא דבר מובן מאליו, וכך אנחנו מתייחסים בכל בוקר כשאנחנו באים לעבודה עם שיר בלב, חיוך על השפתיים ומוטיבציית על לעמוד בכל האתגרים שלפנינו.

ואלה שמות האנשים שאתנו כבר מעל עשור – והוותק של כל אחד ואחת מהם: תחילה שלושה שנמצאים בחברה מיומה הראשון, כבר 41 שנים – דליה אסיא פלד, רעייתי, אני, פלי הנמר פלד, ונחמה אלמוג, כתבת ועורכת באנשים ומחשבים. מיכל לידני, מעצבת גרפית, נמצאת אתנו כבר 30 שנים; נטלי גבאי, סמנכ"לית השיווק והאירועים – 29 שנים; יהודה קונפורטס, מנהל המערכת והעורך הראשי – 28 שנים; שולי לואיג'י, מעדכנת בסיס נתוני קהילת אנשים ומחשבים – 25 שנים; אילן ג'יבלי, סמנכ"ל הכספים, חבר במשפחת אנשים ומחשבים מזה 24 שנים; יוסי הטוני, סגן העורך הראשי וכתב בכיר – 22 שנים; שנה פחות, 21 שנים, נמצאים אתנו יניב פאר, מנהל ה-IT, ואתי זך, מעצבת גרפית; דנה פלד, סמנכ"לית ומפיקת אירועים בכירה, עובדת בחברה מזה 19 שנים; אווה שקלאר, מנהלת המדיה, וחגית קדם, מפיקת אירועים בכירה – 17 שנים כל אחת; לימור קרצ'מר, נציגת קשרי לקוחות, ויעל מסר, מפיקת אירועים בכירה – 16 שנים; כרמית ג'אן, נציגת שירות לקוחות – 15 שנים; יניב הלפרין, עורך הפורטל וה-DailyMaily, ויפית גרינברג, מנהלת פורומים מקצועיים וקשרי לקוחות – 13 שנים; אודליה גרינוולד, מנהלת חשבונות ראשית, נמצאת אתנו 11 שנים; ובוריס מרצ'ינובסקי, מפתח – 10 שנים.

אז 8,000 גיליונות של ה-DailyMaily זה בהחלט נתון משמעותי. בכל אחד מ-8,000 הגיליונות הללו הבאנו לכם את החדשות החמות ביותר בעולמות ההיי-טק וה-IT, דיווחים על התפתחויות ומגמות, ומאמרי דעה של מיטב המומחים בתעשייה. כך נעשה גם בגיליונות הבאים. להתראות בגיליון ה-16 אלף.

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יצחק רכלבסקי

    דליה ופלי, כל הכבוד על ההתמדה ועל מפעל החיים. מעריך את זה מאד המשיכו והצליחו.

  2. זיו סולומון

    פלי הנמר ודליה, זהו מפעל חייכם. מרגש מאד לקרוא את הכתבה הזאת, המתמצתת עשיה של 41 שנה. אתם מלווים את עולם ה- IT וההייטק הישראלי ממש מהתקופה בה עדיין היה בחיתוליו. אין ספק ש"אנשים ומחשבים" הוא נדבך מרכזי בענף וחותמכם ניכר מאד. יישר כח ושלא יגמר לעולם!

אירועים קרובים