גאדג'Time: רצועת ספורט Mi Band 7 של שיאומי – התצוגה גדלה

הרצועה החדשה מספקת את מה שמצפים משכמותה - מעקב אחרי כ-120 סוגי פעילות ספורטיבית, אחר איכות החמצן בדם, איכות השינה וגם איכות הנשימה ● בנוסף היא אפילו מתיימרת למדוד לחץ נפשי

רצועת הספורט Mi Band 7 של שיאומי.

יש דברים שמתרחשים כמו שעון פעם בשנה, גם אם בערך ולא בדיוק. אחד מהם הוא שבכל שנה בעת הזו פחות או יותר, לפחות בשנים האחרונות, שיאומי מכריזה על רצועת ספורט חדשה בסדרת ה-Mi Band שלה, שנחשבת לפופולרית למדי בתחום המוגדר שלה.

ההכרזה החדשה מספרת שכבר הגיעו ל-Mi Band 7, והפעם לרצועה יש מסך AMOLED בגודל 1.62 אינץ', וזה אומר שהיא גדולה יותר בכ-25% לעומת התצוגה בשנה שעברה. הרזולוציה שמציע המסך עומדת על 192×490 פיקסלים, והיא תומכת בבהירות מרבית של 500 ניט שאמורה להספיק לחזות בתצוגה גם באור שמש, לפחות אם הוא לא ישיר.

מעבר לכך ה-Mi Band 7 מביאה את מה שמצפים מרצועת ספורט – החל במעקב אחרי כ-120 סוגי פעילות ספורטיבית, מעקב רציף אחר איכות החמצן בדם, איכות השינה וגם איכות הנשימה – יש אפילו פונקציה שמתיימרת למדוד לחץ נפשי, והיא מוכרת משעוני החברה.

לסוללה יש קיבולת עבודה של 180mAh שאמורה לספק כתשעה ימי עבודה בשימוש כבד. הדגם בלי NFC, שגם כך לא יתמוך בשירותי תשלום בארץ, עולה 37 דולרים, וכבר אפשר למצוא אותו בחנויות המקוונות מעבר לים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים