המונדיאל של אלי בויקיס, מנכ"ל דאסו סיסטמס ישראל

איזו קבוצה הכי אהודה? אילו רגעים הכי זכורים? ואיזו מדינה הם מהמרים שתנצח? מדור חדש בו בכירי התעשייה מספרים לאנשים ומחשבים על המונדיאל שלהם

המונדיאל, וזה לא סוד, הוא אחד האירועים הבולטים בעולם, ודאי בתחום הספורט. מהפועל הפשוט ועד למנכ"ל, מהעני המרוד ועד לעשיר ביותר – רבים מאוד אוהבים לצפות במסי, רונאלדו, אינייסטה וחבריהם מכדררים, מוסרים ומבקיעים. לרגל הגביע העולמי, בכירים בתעשייה סיפרו לנו על חוויית המונדיאל שלהם.

אלי בויקיס, מנכ"ל דאסו סיסטמס ישראלוהפעם: אלי בויקיס, מנכ"ל דאסו סיסטמס ישראל

איזו קבוצה אתה אוהד?
בתור הנציג הבכיר של דאסו סיסטמס (Dassault Systems) בישראל, פיתחתי בשנים האחרונות חיבה מיוחדת לנבחרת הצרפתית.

מי אתה מהמר שתזכה במונדיאל?
לפי מה שנראה, יהיו אלה נבחרת גרמניה, נבחרת ספרד או נבחרת ברזיל, המקומית.

מהו הרגע הזכור לך ביותר מהמונדיאלים הקודמים?
אני זוכר את גמר מונדיאל 1998, כשצרפת זכתה במונדיאל שנערך בפריז, עם השערים של זידאן. זה קרה אמנם לפני הצטרפותי לדאסו סיסטמס, אבל הייתי אז כבר בקשר עם החברה ומחובר למוטיב הצרפתי מכל הכיוונים.

היכן אתה מתכוון לצפות במשחקים?
לצערי, אני נמצא הרבה בטיסות ומחוץ לארץ. אני מניח שאמצא זמן לראות חלק מהמשחקים, אבל לא מן הנמנע שזה יהיה באיזה טרקלין בשדה תעופה. אם בבית, אצפה במשחקים בשעות המאוחרות, אחרי הבילוי המשפחתי.

האם יש קשר בין מונדיאל לניהול?
בגדול, ניתן לראות שכמו בעסקים, כך גם במונדיאל, הרבה עבודה קשה מתנקזת לכדי חודש אחד של מאמץ עילאי שבסופו, או שתצא עם הגביע או שלא. בדומה לכדורגל, גם בעסקים אין לך תמיד שליטה על המשחק כשאתה מנהל אותו מהקווים. מה שבטוח הוא שכמו בהיי-טק, כך גם במונדיאל, קשה למצוא חבר'ה משחקים מעל גיל 40.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים