חדש: הפודקאסט של אנשים ומחשבים – על כל מה שחם בהיי-טק

הקבוצה השיקה היום (ה') את הפודקאסט, שנקרא אף הוא "אנשים ומחשבים" ● אתם מוזמנים להאזין לשתי התכניות הראשונות: האחת עוסקת במהפכת הבריאות הדיגיטלית והשנייה - בחידושי הקוד הפתוח

פודקאסט אנשים ומחשבים

קבוצת אנשים ומחשבים משיקה היום (ה') את הפודקאסט "אנשים ומחשבים" – זירת אירוח למומחים בעולמות ההיי-טק והטכנולוגיה, לדיון על כל מה שחדש ובוער בענף. המוחות המבריקים מאחורי אומת הסטארט-אפ והחדשנות, אנשי תעשיית ההיי-טק, האקדמיה, המגזר הציבורי ועוד יציגו מחקרים פורצי דרך ופיתוחים טכנולוגיים, וידברו על אקזיטים, סטארט-אפים, הטרנדים החמים בשוק הטק, סייבר, בינה מלאכותית, מערכות אוטונומיות, פינטק, בריאות דיגיטלית, ערים חכמות, ענן, ביג דטה ועוד.

[podcast_subscribe id="309130"]

יחד עם ההשקה, קבוצת אנשים ומחשבים מעלה לאוויר את שתי התכניות הראשונות של הפודקאסט (בעברית – הסכת): התכנית הראשונה עוסקת במהפכת הבריאות הדיגיטלית ובוחנת את השפעותיה על המערכת. האורחים דנים בה בדרכים שבהן משתלבת המהפכה, על חידושיה הטכנולוגיים, ובמאמצים לשיפור מערכת הבריאות בישראל, תוך התייחסות לנושאים כמו חדשנות ברפואה מרחוק והגנת הפרטיות בעידן הביג דטה. יזהר לאופר, מנהל  חדשנות ובריאות דיגיטלית בלאומית שירותי בריאות, מדבר על השירותים הדיגיטליים שהקופה מציעה; דורון אמיר, מנכ"ל פלקיסוו, יזם ומומחה סייבר, מסביר על סיכוני סייבר במערכת הבריאות, ועל הדרכים שבהן ניתן לשמור על הפרטיות של המטופלים; ואורלי סורקין, מנהלת פיתוח עסקי באלפא זון, האקסלרטור של יבמ, מספרת על סטארט-אפים מבטיחים בתחום.

משתתפי התכנית ייקחו חלק בוועידה השנתית לבריאות דיגיטלית, שתתקיים ביום ה' הקרוב, ה-12 בדצמבר, במתחם הכנסים לאגו בראשון לציון, בהשתתפות מאות מקצוענים בתחום, בהפקת אנשים ומחשבים ובשיתוף משרד הבריאות. במסגרת הוועידה ייערכו שלב הגמר וההכרזה על הזוכים בתחרות סטארט-אפים בתחום. את הפרס למיזם הזוכה יעניק אלפא זון מבית יבמ, והוא יכלול חבילת תמריצים למינוף החברה בשלבים הבאים בפעילותה העסקית.

התכנית השנייה כוללת ראיון עם מני צרפתי, מנהל ארכיטקטי פתרונות IGC ברד-האט. הוא עוסק במהפכת הקוד הפתוח – לקראת כנס Red Hat Forum 2019 Israel, שייערך ביום ב', ה-16 בדצמבר, בהפקת אנשים ומחשבים.

את סדרת הפודקאסטים מנחה יהודה קונפורטס, העורך הראשי של אנשים ומחשבים. הוא אמר כי "קבוצת אנשים ומחשבים היא גוף המדיה הגדול בישראל לתחומי המחשוב והטכנולוגיה. הקבוצה מהווה את הקול של תעשיית ההיי-טק המקומית כבר קרוב ל-40 שנה, מאז 1981. 'אנשים לפני מחשבים' זה לא רק מוטו אצלנו, אלא הדרך שבה אנחנו חיים ועובדים. הפודקאסט הוא עוד ערוץ שבו אנחנו מבקשים לתקשר עם הקהלים שלנו, קיימים וחדשים, בנוסף לערוצים המוכרים עד כה".

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אסי כהן

    עוקב אחריכם כבר 15 שנה אוהב אותכם מאוד וחולה על הכתבות שלכם הייתי בהרבה כנסים עם פלי התותח ואשמח מאוד לדעת אך אפשר לקבל את הפודקאסטים שלכם לנייד ? תודה רבה אסי

אירועים קרובים