גאדג'Time: טעם של פעם עם חיבור לעולם החדש

Stir It Wireless של האוס אוף מארלי – פטיפון עם חיבור בלוטות'  

Stir It Wireless של האוס אוף מארלי. 

זוכרים את הימים שהתקליטורים התחילו לדחוק את רגליהם של התקליטים ממדף המוזיקה? כאחד שבמשך השנים צבר אוסף נכבד של תקליטים המעבר הזה היה לי קשה מאוד, אבל בסופו של דבר מכרתי את כולם אחד אחרי השני ואת הפטיפון בדרך. באמת שלא חשבתי, במיוחד לאחר שהמוזיקה הפכה ליותר ויותר דיגיטלית ומוזרמת שיהיה קאמבק – אבל עם עובדות קשה להתווכח, ואם הייתי שומר על התקליטים מאז כנראה שהייתי יכול לממן רכב חדש עם המחירים הנוכחיים של התקליטים.

בהאוס אוף מארלי, מותג מוצרי שמע שנחשב ליוקרתי מאוד, אולי מתמחים במיוחד ברמקולים בגדלים ובאיכויות שונות, אבל תמיד הציעו גם לא מעט פטיפונים, ואחד החדשים ברשימה הזו הוא Stir it Wireless, וכמו שאפשר להבין משמו הוא אולי פטיפון, אבל גם מחובר טוב לעידן החדש, כך שניתן לחבר אליו רמקולים באמצעות חיבור Bluetooth וכן יש לו יציאת USB, כך שאפשר לחבר אותו למחשב אם רוצים להפוך תקליטים ישנים לפורמט מודרני ממוחשב בר שיתוף כמובן.

יש לו שתי יציאות RCA לחיבור רמקולים ישירות מעבר לחיבור באמצעות האלחוט, ואפשר גם לחבר אותו למגבר עם הגברה ראשונית או בלי, ואפשר לנגן במהירות 33 ושליש או 45 סיבובים לדקה.

הוא גם מתקשר היטב עם מגמת הקיימות המבורכת כשהוא משלב במבוק וחומרים ממוחזרים, כולל פלסטיק ממוחזר ואלומיניום ניתן למחזור, והוא עולה בארץ 1,190 שקלים. 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים