חדשות

מתאושש פלאים. ההיי-טק הישראלי.

ההיי-טק מתאושש: גייס ב-2024 יותר מ-12 מיליארד דולר

למרות המלחמה, ההיי-טק הישראלי הוכיח חוסן: מעבר מסטארט-אפים לחברות צומחות, סבבי מימון גדלים, יותר חברות בוגרות וגידול באקזיטים

פושעי הסייבר כנראה "יחגגו" גם השנה.

2025: פשיעת הסייבר תעבור לעולם האמיתי

קבוצות פשיעת סייבר ישתפו פעולה עם ארגוני פשע ברחבי העולם - כדי לקדם סחר בסמים, הברחת אנשים, סחורות ועוד ● ומה צפוי מציר הרשע? ● סיכום תחזיות בסייבר ל-2025, חלק רביעי

יוסי חיימוב, מחבר הספר אנושיות 2.0: בינה מלאכותית - אפקט הפרפר.

"צבא של בוטים נחת בכדור הארץ – והם טובים יותר מאיתנו"

כך אומר יוסי חיימוב, שהתראיין לפודקאסט אנשים ומחשבים לרגל הוצאת ספרו על בינה מלאכותית 2.0 ● בספר הוא מציע כיצד להפוך את האיום שטמון ב-AI למנוע צמיחה ומה החלק של הבוט בספר עצמו

תנחת בניו יורק מהחודש הבא. ארקיע.

ארקיע השיקה קו טיסות לניו יורק – בשיתוף עם איירטק

חברת התעופה הישראלית יחד עם איירטק - חברה של מטה ההיי-טק הישראלי - השיקו את הקו שיחל לפעול ב-8 בפברואר הקרוב ● הקו יהיה פתוח להזמנות הציבור הרחב וישמש מענה למחסור החמור בטיסות בין ישראל לארה"ב

צו משמעותי - שבוע לפני שהוא עוזב. נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן.

ביידן חתם על צו שמגביל יצוא שבבי AI – כולל לישראל

שבוע לפני סיום כהונתו, הממשל מגביר את הרגולציה על חברות ה-AI האמריקניות ומטיל את המגבלות החמורות, שמתוארות כאנטי סיניות וכתורמות לביטחון הלאומי של ארה"ב ● מה עלולות להיות ההשלכות על החברות הישראליות?

פרופ' חגי בועז, ראש תחום מדע, טכנולוגיה וחברה במכון ון ליר שבירושלים.

"AI זה לפעמים קצת יותר מדי"

"כל אחד ואחת רוצים ללבוש חליפת AI, כולם עוקבים ורודפים אחריה כאילו היא החלילן מהמלין", אמר פרופ' חגי בועז ממכון ון ליר בירושלים

מימין: מאיר רכטר, מנכ"ר רכבת ישראל; קובי נח, מנמ"ר עיריית רמת גן; וליאור אשכנזי, מנמ"ר משרד התיירות.

"הציבור והעובדים מבינים את החשיבות של הבינה המלאכותית"

המנמ"רים של עיריית רמת גן, משרד התיירות ורכבת ישראל מדברים על הטכנולוגיה, ובפרט הבינה המלאכותית היוצרת, ועל הטמעתה בארגונים שלהם

מנכ"ל אפיק גיימס, טים סוויני, ביקר בחריפות את החנופה של ענקיות הטק כלפיו. דונלד טראמפ.

מנכ"ל אפיק תקף את ענקיות הטק: "מתחנפות לטראמפ"

"אחרי שנים של התחזות לדמוקרטים, כעת מנהיגי הטק מתחזים לרפובליקנים כדי להתחנף לממשל החדש", כתב סוויני, המנכ"ל, שמתעמת עם אפל וגוגל ועם התנהלותן המונופולית, לטענתו, מזה תקופה ארוכה

אירועים קרובים