קהילת ה-IT
שריל סנדברג, פייסבוק: "אם יותר נשים יישבו בהנהלות הבכירות, ארגונים יקבלו החלטות טובות יותר"
"גברים מקודמים היום על בסיס פוטנציאל, ואילו נשים מקודמות על בסיס הישגים. לא רק שזה לא הוגן, אלא שזה גם פוגע בארגון, שמפסיד כח אדם איכותי בגלל דעות קדומות וסטריאוטיפים", אמרה סנדברג - ה-COO של פייסבוק ואחת הנשים החזקות והמשפיעות בעמק הסיליקון ● לדבריה, "נשים יכולות לסייע לארגון לעבוד טוב יותר עם 50% מהאוכלוסייה, מה שבהכרח יגדיל את העסקים, ישפר את הקשר עם הלקוחות וישפיע לחיוב על כל האקו-סיסטם שהחברה פועלת בו"




