תוכן שיווקי

סדרות הניידים העסקיים החדשים של אסוס משלבות עוצמה יחד עם AI

משפחת הניידים העסקיים של החברה מתעדכנת בדגמים חדשים בסדרות ExpertBook B3 ו-ExpertBook B5, המביאות את הבינה המלאכותית אל קצות האצבעות של המשתמשים

13/02/2024 11:17
עוצמה בשילוב AI, לעבודהו ועסקים בכל מקום. סדרות הניידים העסקיים החדשים של אסוס.

משפחת ניידי ה-ExpertBook – המשפחה המובילה של הניידים לשוק העסקי מבית אסוס (ASUS)מציגה את הדגמים החדשים שלה. המחשבים החדשים מביאים תכונות מתקדמות מתמיד, שמותאמות לכל רמת שימוש, מהמנכ"ל של ארגון שמעסיק מאות ואלפי עובדים, דרך העובדים בחזית מול הלקוחות, ועד מגזר ה-SMB, בו המשתמשים רוצים וזקוקים למחשב שלצד עוצמת מחשוב מציע גם אמינות ברמה הגבוהה ביותר שיש, כי אין בדרך כלל יחידת IT תומכת. כמו כן, כמובן, המשפחה כוללת תכונות חדשות ומתקדמות שמבוססות על בינה מלאכותית.

המחשבים החדשים, בסדרות ExpertBook B3 ו-ExpertBook B5, מציעים, בין השאר, את מעבדי ה-Core Ultra החדשים של אינטל (Intel) שמגיעים, בין השאר, עם שבב בינה מלאכותית ייעודי (NPU), שליבותיו נכנסות לעבודה בתרחישים הנדרשים כדי להוריד את העומס מליבות המחשוב כך שיתפנו לטובת הרצת יישומים אחרים. בעזרת מעבדי ה-Core Ultra, יודעים הניידים העסקיים החדשים של אסוס לאזן בין הצרכים של המשתמש בכל רגע ורגע וכן להבין מתי להריץ תרחישי בינה מלאכותית באמצעות ה-NPU, או באמצעות השבב או הכרטיס הגרפי המשולבים במחשב, ולעשות זאת באופן חלק שמאפשר למשתמש לקבל את הביצועים הטובים ביותר עבורו בכל רגע של העבודה.

ה-AI לשירותך

בעולם עבודה היברידי מתמיד, בו יותר ויותר פגישות נערכות באמצעות המצלמה ומערכת המיקרופונים של המחשב האישי, הבינה המלאכותית מסייעת למשתמש בכל שיחת וידיאו שכזו להיראות במיטבו בכל פגישה. בנוסף היא מסייעת, באמצעות יכולות מתקדמות, להשתיק את הרעשים בחדר ולבודד את קולו של המשתמש, כשבו בזמן היא מחדדת ומייצבת את קולו של האדם עימו משוחחים, כדי לוודא שהוא יישמע טבעי וברור.

כדי ששיחת וידיאו בפרט והעבודה בכלל יתנהלו היטב, ובמיוחד אותם עובדים שנמצאים בתנועה כחלק מהנוהל היום יומי שלהם, הקישוריות של המחשב נמצאת ברמת החשיבות הגבוהה ביותר. הבינה המלאכותית יודעת לאבחן את איכות הקישוריות הסלולרית וקישוריות ה-WiFi ולבחור את החיבור המהיר ביותר מבין השניים, תוך שהיא מאפשרת להבטיח שהחיבור לאינטרנט יהיה יציב ואמין ולא משנה מהי הסביבה ממנה פועלים באותו רגע: בבית, במשרד, בבית קפה או בדרך לעוד פגישה וכיוצא בזאת.

ויש עוד היבט בינה מלאכותית חדש – המקלדות של ניידי ה-ExpertBook החדשים, המבוססים על Windows 11, יגיעו בהמשך השנה עם מקש חדש, מקש ה-Copilot, שמציע גישה ישירה לסייען הבינה המלאכותית החדש של מיקרוסופט, שעוזר לכל משתמש, בכל רמה, להיות פרודוקטיבי יותר, ועוזר לקצר ולייעל את אותן פעולות יומיומיות שלפעמים גוזלות זמן רב, החל מתקצור הודעות דואר ארוכות כדי לאפשר להבין מה חשוב יותר למענה, דרך מציאת תכנים להם נזקקים לקראת הפגישה הבאה, וכלה בהכנת מאמרים וכדומה.

בתמונה: ExpertBook B5 (B5604).

בתמונה: ExpertBook B5 (B5604). צילום: יח"צ

הכירו את ExpertBook B3 ו-ExpertBook B5

את כלי הבינה המלאכותית המתקדמים החדשים תוכלו למצוא, כמובן, בניידים העסקיים החדשים של אסוס. משפחת ה-ExpertBook B3 החדשה – B3404, עם מסך 14 אינץ' ומשקל התחלתי של 1.4 ק"ג, ו-B3604 עם מסך 16 אינץ' – מגיעה עם מעבדים עד Core Ultra 7, עם שבב ה-NPU ליישומי בינה מלאכותית, לצד עד 32 גיגה-בייט זיכרון RAM מסוג DDR5 ועד 1 טרה-בייט זיכרון אחסון בממשק PCIe 4.0.

הסדרה מציעה קשיחות עבור אנשי עסקים שנמצאים בתנועה, עם עמידות בתקן MIL-STD 810H, אבטחה מוגברת ברמה ארגונית עם זיהוי ביומטרי ושבב TPM 2.0 וכן אפשרות לבחור במסך מגע. אפשר גם לבחור לשלב את  כרטיס המסך העוצמתי GeForce RTX 2050 של אנבידיה (Nvidia), כדי לקדם עוד יותר תכונות יצירת תוכן וחישובי בינה מלאכותית.

בתמונה: ExpertBook B3 (B3604).

בתמונה: ExpertBook B3 (B3604). צילום: יח"צ

גם משפחת ה-ExpertBook B5 מגיעה בשני דגמים – B5404, עם מסך 14 אינץ', ברזולוציה של עד 2560×1600 פיקסלים ומשקל התחלתי של 1.29 ק"ג בלבד ולצידו B5604, עם מסך 16 אינץ' הניתן לבחירה גם במסך מגע – ושניהם מציעים יחס היבט של 16:10, שמבטיח שטח מסך יותר גדול לעבודה.

כמו הדגמים ממשפחת ה-B3 הם יכולים להגיע עם כרטיס המסך הייעודי RTX 2050, כשבמקרה של B5604 אפשר גם לבחור בשבב ה-Arc של אינטל. הם מגיעים עם עד 64 גיגה-בייט זיכרון RAM מתקדם ועד 2 טרה-בייט זיכרון אחסון, ומערך RAID לכל מי שצריך.

הניידים מוכנים לאתגרים העסקיים, עם יכולות אבטחה מתקדמות הכוללות חיישן טביעות אצבע, מצלמת רשת עם תמיכה של IR לזיהוי פנים טוב יותר, ועם שבב TPM 2.0, וזאת לצד כל יכולות הבינה המלאכותית, שמבטיחות פגישות עבודה טובות יותר.

חשיבות הקיימות

אסוס משקיעה משאבים ומאמצים רבים בהיבטים של קיימות ואיכות הסביבה. החברה מחויבת לקיימות לאורך כל חיי המוצר, החל מהייצור, דרך פליטת פחמן מופחתת בשלבי ייצור המחשבים ואריזתם, ועד למחזור המוצר בסוף השימוש, וזה כמובן בא לידי ביטוי גם במחשבי ה-ExpertBook החדשים.

אירועים קרובים