תוכן שיווקי

נספרו תשווק ותפיץ את PlainID בישראל

PlainID חתמה על הסכם ההפצה והשיווק האסטרטגי עם קבוצת פתרונות התוכנה של נס, שתציע ללקוחות בארץ את הפלטפורמה לניהול הרשאות גישה של PlainID

20/06/2023 11:50
אילן נקש, מנהל פעילות PlainID ב-נספרו.

נספרו (NessPRO), קבוצת מוצרי התוכנה של נס (Ness), חתמה על הסכם שיווק אסטרטגי עם חברת PlainID. על פי ההסכם, נספרו תשווק בישראל את הפלטפורמה לניהול הרשאות גישה של PlainID.

PlainID היא חברה מובילה בתחומה, העוסקת בניהול הרשאות גישה למשתמשים, שירותים ומידע. הטכנולוגיה של PlainID משמשת להגדרת חוקה מרכזית לבקרות גישה של עובדים, שותפים ולקוחות ומבצעת את אכיפת המדיניות ברמת השירותים (API's / Microservices), מערכות המידע (Big Data) והאפליקציות הארגוניות השונות.

מאות ארגונים ברחבי העולם המשתמשים במוצר של PlainID נהנים משליטה ובקרה מרכזית בכל הקשור להרשאות גישה: מי רשאי לגשת ולמה. מדובר בצורך אבטחתי מובהק שכל מנהל אבטחת מידע נדרש לו.

להתקדם לבקרת גישה מבוססת מדיניות 

הפלטפורמה מאפשרת לבצע בקרת גישה מבוססת מדיניות (PBAC), כאשר החלטות גישה מתקבלות על סמך מדיניות מוגדרת מראש, במקום להסתמך רק על תפקידי משתמש או תכונותיו. מדיניות זו ניתנת להתאמה בהתאם לצרכי הארגון ויכולה להתחשב בגורמים שונים כגון תכונות המשתמש, מאפייני המשאבים ותנאי סביבה.

PlainID מפשטת את בקרת הגישה, על ידי ריכוז ניהול המדיניות ואוטומציה של אכיפת מדיניות זו על פני מערכות ואפליקציות שונות. היא מספקת גמישות בניהול הגישה, המאפשרת לארגונים להתאים את המדיניות שלהם ככל שהצרכים מתפתחים. המערכת מהווה את הרכיב המרכזי (המוח) שמנהל את מדיניות הגישה בפרויקטי Zero Trust בארגונים הגדולים בעולם.

"אנו שמחים שנספרו – קבוצת פתרונות התוכנה של נס – בחרה להפיץ, לשווק ולהטמיע את הפתרון של PlainID לניהול הרשאות מרכזי", אמר אורן הראל, מנכ"ל PlainID. "שיתוף הפעולה בין החברות מחזק את מערך האבטחה של הארגונים בישראל ומביא פתרון שלם ומוביל בתחומו בעולם".

"אנו שמחים להכריז על ההסכם האסטרטגי שלנו עם PlainID", אמר זוהר פרל,  מנהל חטיבה ב-נספרו. "שותפות זו מסמנת אבן דרך משמעותית עבור נספרו, מוסיפה נדבך חשוב לסל המוצרים שלנו, משלימה את הפתרונות הקיימים שאנו מציעים, ומאפשרת לנו לספק ערך גדול עוד יותר ללקוחותינו".

"עם נוף האיומים המתפתח ללא הרף, חיוני ביותר להישאר בקדמת חזית ההגנה על נתונים רגישים ונכסים דיגיטליים", אמר אילן נקש, מנהל פעילות PlainID ב-נספרו. "שיתוף הפעולה עם PlainID מאפשר לנו להציע פלטפורמה חדשנית, המסייעת לארגונים לשמור על המידע שלהם ועל אסטרטגיית הגנת סייבר רבת עוצמה".

אודות  PlainID

חברת PlainID מובילה את השוק בתחום ניהול ההרשאות הארגוני. המוצר המרכזי של החברה מטפל בניהול גישת משתמשים, לקוחות ושותפים לשירותים הדיגיטליים הארגוניים. המערכת מספקת ממשק מרכזי לניהול גישה למידע (DATA), שירותים (API's /Microserviceses) ואפליקציות, המאפשר לארגון שליטה מרכזית, מאובטחת ומבוקרת לגבי למי מותר לגשת למה בארגון. המערכת עובדת במודל Zero Trust, כשכל ההרשאות מחושבות ונאכפות בזמן אמת בנקודות הגישה השונות (API Gateways, Data Lakes, Microservices, ועוד). פרטים נוספים ניתן למצוא בקישור הבא – https://www.plainid.com

אודות נספרו

נספרו הינה קבוצת מוצרי התוכנה של נס והנציגה בישראל של למעלה מ-30 חברות בינלאומיות וישראליות, המפתחות מוצרי תוכנה אשר מיועדים לשוק הארגוני. הקבוצה פעילה 40 שנה בשוק הישראלי ומשרתת מאות לקוחות. בנוסף למכירת מוצרי התוכנה במודלים עסקיים שונים, מתמחה נספרו גם באינטגרציה, שיווק, שירות, הדרכה ותחזוקה של מוצרים אלו. פרטים נוספים ניתן למצוא בקישור הבא – www.nesspro.co.il

אירועים קרובים